خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی :

آمریکایی‌ها در ۱۰۰ کشور دنیا به‌ویژه همسایگان ما پایگاه نظامی دارند

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۳۹۰

دستیار فرمانده کل ارتش گفت: آمریکایی‌ها هم‌اکنون در ۱۰۰ کشور دنیا به ویژه در کشورهای اطراف و همسایه ما پایگاه نظامی دارند .

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی گفت: بر اساس فرمایشات خداوند متعال در قرآن کریم کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند نباید مرده تلقی کرد، بلکه آنها زنده‌اند و در نزد پروردگارشان روزی می‌گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به بحث دشمن‌شناسی پرداخت و بیان کرد: آمریکایی‌ها هم‌اکنون در ۱۰۰ کشور دنیا به ویژه در کشورهای اطراف و همسایه ما پایگاه نظامی دارند و هیچ کمکی به پیشرفت علمی و اقتصادی این کشورها نمی‌کنند.

امیر اسماعیلی تصریح کرد: با وجود گذشت بیش از چهل سال از انقلاب اسلامی ایران امروزه شاهد این هستیم که تعداد زیادی از جوانان و نسل جدید این سرزمین علی‌رغم اینکه دوران اوایل انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را درک نکرده‌اند، با شناخت و بصیرت انقلابی از ارزش‌ها و باورهای این نظام دفاع می‌کنند.

مشاور فرمانده کل ارتش در امور پدافند در پایان خاطر نشان کرد: همه ما وام‌دار و مدیون شهدا هستیم و باید برای رضایت قلبی آنها با تلاش و کوشش به فعالیت بپردازیم تا در مسیر توسعه و پیشرفت قرار بگیریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز