خبرگزاری کار ایران

الفت:

متأسفانه گاهی رسانه را دشمن و نقطه مقابل خود تلقی می‌کنیم /هدف لوایحی مانند منع خشونت علیه زنان باید تقویت بنیان خانواده باشد

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۳۴۶

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با بیان اینکه انتقاداتی به لایحه منع خشونت علیه زنان وارد شده است، گفت: هدف از تصویب چنین لوایحی باید در درجه نخست، تقویت بنیان خانواده باشد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر الفت در نشست با اعضای هدایتگران این معاونت با بیان این که سمن‌ها می‌توانند به عنوان نیرویی برای مبارزه با فساد باشند و به دستگاه قضائی کمک کنند. باید توانایی استفاده از این ظرفیت به منظور تحقق اهداف قوه قضائیه را در کارشناسان دستگاه قضائی ایجاد کنیم.

معاون قوه قضائیه با بیان اینکه به کار گرفتن ظرفیت سمن‌ها، هنر و توانایی می‌خواهد، تاکید کرد: باید ادبیات و فرهنگ سمن‌ها را خوب بشناسیم تا باهم در یک جبهه مبارزه علیه فساد و پیشگیری از وقوع جرایم قرار بگیریم.

الفت همچنین با تاکید بر استفاده از ظرفیت رسانه، گفت: متأسفانه گاهی رسانه را دشمن و نقطه مقابل خود تلقی می‌کنیم در حالی که دیگر کشورهای دنیا از این ظرفیت به خوبی در مسیر تأمین منافع ملی بهره می‌برد.

وی افزود: گاهی مشاهده می‌شود فاسدین اقتصادی حتی سازمان‌های مقابله با پیشگیری کننده را با رسانه تهدید می‌کنند و با استفاده ابزاری از مصادیق جامعه مدنی سعی در حفظ موقعیت و مقاصد خود دارند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه خاطرنشان کرد: اگر قدرت جامعه را پشت برنامه‌هایمان قرار دهیم، موفق خواهیم شد. چون جامعه را با جبر و در حالت بی اطلاعی نمی‌توان مکلف کرد رفتار به خصوصی داشته باشد.

الفت در بخش دیگری از سخنانش گریزی به لایحه منع خشونت علیه زنان زد و گفت: انتقاداتی به این لایحه در قوه قضائیه وارد شده است. البته باید هدف از تصویب چنین لوایحی در درجه نخست، تقویت بنیان خانواده باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز