خبرگزاری کار ایران

خجسته در تذکر شفاهی:

هرچه سریعتر تعاونی مسکن کارمندان مجلس تعیین تکلیف شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۲۶۹

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: تعاونی مسکن کارمندان مجلس تشکیل شد و بنا بود سه ساله بعد اقدامات لازم را انجام دهد در حالی که برخی افراد مانند آقای خلیلی و دیگران کارهایی را انجام داده‌اند که سرمایه اعضا را برده‌اند و باید هر چه سریعتر این موضوع تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، امیر خجسته در تذکر شفاهی خطاب به فرهاد دژپسند درخصوص برخی واگذاری‌های غیرقانونی گفت: اداره غله همدان و سیلوی همدان نه با مزایده بلکه با مذاکره به افرادی واگذار شده است که به هیچ‌وجه مشخص نیست از کجا آمده‌اند.   براساس گزارش‌های دریافتی مشخص شده که این واگذاری به یک دهم قیمت صورت گرفته در حالی که باید این واگذاری بر اساس قانون باشد.

نماینده مردم همدان در مجلس در مورد سهمیه‌بندی بنزین نیز تصریح کرد: دولت مجوز این را نداشته و باید بگوید بر اساس چه مجوز قانونی این کار را می‌خواست انجام بدهد. حرکت دولت در اعلام سهمیه‌بندی بنزین مشکوک و غیر مدبرانه بوده و جایگاه مجلس را در جامعه زیر سوال برده و نظام اقتصادی کشور را تحت تاثیر قرار داده و موجب تشویش اذهان عمومی شده است.

خجسته گفت: دولت باید با کار کارشناسی کارها را پیش ببرد و بهتر است با کارت سوخت که از قبل اعلام کرده‌اند موضوع بنزین و سوخت را پیگیری کرده و اجرایی کنند.  بحث افزایش قیمت بنزین حرکت غیر معقولانه بوده که موجب اضطرار در جامعه شده در حالی که گرانی‌ها به مردم و اقتصاد و معیشت آنها فشار وارد کرده است. 

نماینده مردم همدان در مجلس در تذکری خطاب به هیات رئیسه مجلس گفت: تعاونی مسکن کارمندان مجلس تشکیل شد و بنا بود سه ساله بعد اقدامات لازم را انجام دهد در حالی که برخی افراد مانند آقای خلیلی و دیگران کارهایی را انجام داده‌اند که سرمایه اعضا را برده‌اند و باید هر چه سریعتر این موضوع تعیین تکلیف شود.

وی افزود: بارها با آقای لاریجانی در خصوص این افراد صحبت کرده‌ایم و باید هرچه سریعتر تعاونی مسکن کارمندان مجلس تعیین تکلیف شود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز