خبرگزاری کار ایران

در صحن علنی مطرح شد؛

حاجی دلیگانی: نشست مجلس و دولت برای رسیدگی به افزایش قیمت بنزین برگزار شود/ لاریجانی: قطعا جلساتی برگزار خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۰۴۸

یک نماینده مجلس تاکید کرد: قطعا باید با هم‌زبانی و با برنامه‌ریزی مسائل را پیش ببریم، در شرایط کنونی قیمت ها بسیار افزایش یافته به طور مثال قیمت محصولی مانند خرما سرسام آور شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکری با اشاره به موضوعات مطرح شده در یک هفته اخیر در رابطه با افزایش قیمت بنزین، گفت: در این مدت مردم نسبت به این مساله و تبعات تورمی آن نگران بودند؛ از این رو ضروری است که نشست مجلس و دولت برای رسیدگی به این موضوع برگزار شود.

نماینده مردم شاهین‌شهر ادامه داد: البته مرکز پژوهش‌های مجلس راهکارهای مناسبی را برای کنترل این موضوع و رفع دغدغه‌ها تهیه کرده است که می‌توان این راهکارها را در نشست های مشترک مجلس و دولت بررسی کرد بنابراین اگر دولت در این رابطه راهکاری دارد می‌تواند ارائه کند در غیر این صورت می‌توان از راهکارهای مرکز پژوهش ها استفاده کرد.

وی با اشاره به نگرانی مردم از گرانی‌ها و تنظیم نبودن بازار، تصریح کرد: قطعا باید با هم‌زبانی و با برنامه ریزی مسائل را پیش ببریم، در شرایط کنونی قیمت‌ها بسیار افزایش یافته به طور مثال قیمت محصولی مانند خرما سرسام آور شده است.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: قطعا این موضوعات و مسائل را پیگیری کرده و در این رابطه جلساتی را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز