خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

فرمانده سپاه درگذشت مادر شهید طهرانی‌مقدم را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۶۸۳

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درگذشت مادر شهیدان طهرانی مقدم را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت مادر سردار سرلشکر شهید حاج حسن طهرانی مقدم، پدر موشکی ایران را تسلیت گفت.

متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

دریافت خبر درگذشت والده گرانقدر و مومنه سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج حسن طهرانی مقدم موجب تأثر و تالمفراوان گردید.

تلاش مومنانه آن بانوی پاکدامن در تربیت فرزندانی با ایمان، صالح و مجاهد فی سبیل الله چون سرلشکر شهید حاج حسن طهرانی مقدم که دستاوردهای غرور آفرین آن "سردار عالیقدر "و "پارسای بی ادعا" در عرصه بازدارندگی دفاعی و توان موشکی مایه مباهات و عزت ملت ایران در جهان و کابوس تلخی برای دشمنان انقلاب اسلامی و مردم مظلوم منطقه به ویژه استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب گردیده است؛ بدون شک ذخیره‌ای گرانسنگ و باقی الصالحاتی ارزشمند در پیشگاه الهی به شمار خواهد رفت.

اینجانب درگذشت جانسوز این مادر گرانقدر را به بیت معزی تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن بانوی گرانقدر رحمت واسعه الهی و همنشینی با صدیقه کبری (س) و برای بازماندگان و داغدیدگان صبر و اجر از درگاه کبریائی مسئلت می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز