خبرگزاری کار ایران

عرف:

رعایت قانون و اصل بیطرفی، رویکرد محوری وزارت کشور در انتخابات است

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۶۸۵

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: رعایت قانون و اصل بیطرفی، رویکرد محوری و اساسی وزارت کشور به عنوان مجری انتخابات است و بدیهی است به هیچ عنوان، جانبداری های جریانی و جناحی در برگزاری انتخابات از سوی مجریان انتخابات پذیرفتنی نیست.

به گزارش ایلنا، جمال عرف در جریان همایش معاونین سیاسی امنیتی استانداری های سراسر کشور با برشمردن فضایل و خصوصیات ماه رمضان، این ماه را فرصتی برای خودسازی و آمادگی بیش از پیش برای خدمت به مردم و تلاش برای حل مسایل و مشکلات کشور از سوی کارگزاران نظام دانست.

عرف با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف معدود استانداری های دارای سرپرست در پست معاونت سیاسی امنیتی تا پایان اردیبهشت ماه ۱۳۹۸، بر ضرورت و اهمیت تعیین تکلیف فرماندارانی که با جایگاه سرپرست در برخی استان ها فعالیت می کنند، در اولین فرصت تأکید نمود.

رئیس ستاد انتخابات کشور با تأکید بر این که سال ۹۸ سال انتخابات است و ستاد انتخابات کشور، اولویت و وظیفه بسیار مهم برگزاری انتخاباتی باشکوه را در این سال بر عهده دارد، اظهار کرد: رعایت قانون و اصل بیطرفی، رویکرد محوری و اساسی وزارت کشور به عنوان مجری انتخابات است و بدیهی است به هیچ عنوان، جانبداری های جریانی و جناحی در برگزاری انتخابات از سوی مجریان انتخابات پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به برنامه ریزی و اقدامات آشکار امریکا برای اعمال سیاست حداکثر فشار علیه ایران، اظهار داشت: تلاش امریکا و متحدانش در این راستا، وادار کردن نظام به انتخاب تسلیم یا مقاومت در برابر زورگویی هاست. در چنین فضایی، برگزاری انتخابات باشکوه در سال ۹۸، از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار می باشد که تعمیق و تقویت انسجام ملی را نیز در برابر این فشارها در پی خواهد داشت. تحقق این هدف، معطوف به انجام صحیح و صادقانه وظایف مدیریت سیاسی کشور در برگزاری انتخابات است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز