خبرگزاری کار ایران

امیر حیدری تشریح کرد؛

تغییرات ساختاری نیروی زمینی ارتش در گام دوم انقلاب

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۲۰۱

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش در گام دوم انقلاب دستخوش تغییرات ساختاری شد و یکان‌های خود را به یگان‌های واکنش سریع، متحرک هجومی، مخصوص تغییر ماهیت داده است.

به گزارش ایلنا، امیر کیومرث حیدری در دوازدهمین گردهمایی بزرگ فرماندهان یگان‌های عمده و مستقل این نیرو گفت: به منظور تحقق برنامه‌ها و طرح‌های رفاهی در سال جاری ۳۰ هزار واحد مسکن سازمانی در نقاط مختلف کشور احداث و تحویل کارکنان غیور نیروی زمینی ارتش خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش بابیان اینکه انقلاب به تکامل رسیده است گفت: انقلاب اسلامی ایران مسیر تکاملی خود را به خوبی طی می‌کند، در چهل سال آغازین انقلاب بدون توقف با پیشرفت‌های مهم در عرصه‌های گوناگون جلو رفتیم، اکنون در جهان اثرگذار هستیم و در مقابل قدرت‌های جهانی می‌ایستیم و حرف حق را می‌زنیم.

فرمانده نیروی زمینی تاکید کرد: نیروی زمینی ارتش در گام دوم انقلاب دستخوش تغییرات ساختاری شد و یکان‌های خود را به یگان‌های واکنش سریع، متحرک هجومی، مخصوص و … تغییر ماهیت داده و توانسته است در حوزه‌های دفاعی، امنیتی، حفظ و ارتقای توان رزمی به جایگاه مطلوبی برسد.

امیر سرتیپ حیدری ادامه داد: موضوع مهم دیگر در گام دوم انقلاب برای نیروی زمینی ارتش تجهیز یگان‌هایی است که در ساختار جدید تغییر ماهیت دادند و باید با تجهیزات روز در مقابله با تهدیدات نوین ایستادگی نمایند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور تحقق بخشیدن طرح‌های معیشتی و رفاهی در سال جاری ۳۰ هزار واحد مسکن سازمانی در نقاط مختلف کشور که یگان‌های این نیرو در آنجا مستقر هستند احداث و تحویل کارکنان غیور خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز