خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در سپاه:

دشمنان به این نتیجه رسیدند که قدرت معنویت و بصیرت را از سپاه بگیرند

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۸۲۲

نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه چون انقلاب زنده و اثر گذار است دشمن دارد گفت: فلسفه وجودی سپاه و پاسدار « انی احامی ابداً ان دینی» و فرهنگ عاشورایی است .

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در آستانه سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و در مراسم بزرگداشت این هفته در ستاد نیروی هوافضای سپاه با اشاره به الزامات پاسداری از انقلاب در گام دوم ، در چهلمین سال انقلاب گفت: در این چهل سال انقلاب توقف نداشته و زنده واثر گذار باقی مانده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: چون انقلاب زنده و اثر گذار است دشمن دارد و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اگر انقلاب مُرده و اثر گذار نبود دشمن نداشت.

حاجی صادقی بیان کرد : این انقلاب چون مورد حمله و تهاجم قرار می گیرد محافظ و پاسداری می‌خواهد و محافظ انقلاب پاسدار انقلاب می باشد و فلسفه وجودی سپاه و پاسدار « انی احامی ابداً ان دینی» و فرهنگ عاشورایی است .

وی در مورد پاسداری انقلاب با تاکید بر اینکه پاسداری یک ضرورت است و تاریخ مصرف پاسداری تمام نمی شود تصریح کرد: تا انقلاب زنده است محافظ و پاسدار می خواهد و چون امروز خطرها و دشمنی دشمنان بیشتر و پیچیده تر شده، پاسداری از انقلاب در این وضیعت حساس تر، دقیق تر و ظریف تر شده است .

نماینده ولی فقیه در سپاه بیان داشت : کسب توانایی و قدرت پاسداری از انقلاب طبق آیه « و اعدولهم مستطعتم من قوه » لازم و ضروری است.

حاجی صادقی قدرت و نیروی که پاسداران را توانمند و قدرتمند می سازد دو نوع اقتدار دانست و عنوان داشت: یک قدرت سخت و بیرونی است، یعنی سلاح ها و تجهیزات مثل موشک و ...است، که اگر قدرت نداشته باشیم امنیت نداریم و خداوند می گوید قوی باشید اگر قوی نباشید قدرت های ظالم شما را تحمل نخواهند کرد و امروز اگر می توانیم برسر آمریکا و دشمنان فریاد بزنیم و خواب راحت را ازآنها بگیریم بخاطر قدرت و توان ماست.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود:  بعد دوم قدرت، قوت نرم و آهن بودن است که خودمان قوی باشیم یعنی استقامت فکری و عملی و توانمندی ها روحی داشته باشیم و آهن یعنی قدرت دفاعی و تجهیزات داشته باشیم.

حاجی صادقی با اشاره به کسب علم و معنویت گفت : مولفه های قدرت درونی معنویت انقلابی است . اسلام طرفدار معنویت تحریک آفرین است نه معنویت انزواگرایانه، که این معنویت و عرفان حسینی است که امام حسین (ع) را به کربلا آورده و حماسه عاشورا می آفریند.

وی یکی دیگر از مولفه های معنوی را بصیرت دینی، تعمق اندیشه ها و باورهای دینی دانست و ادامه داد: دشمن می خواهد به پاسدار و پاسداری ضربه بزند تا انقلاب و نظام را هدف قرار داده باشد و به این نتیجه رسیدند که قدرت معنویت و بصیرت را از سپاه بگیرند .

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به هفته عقیدتی افزود: برنامه ها و دوره های عقیدتی باید تولید کننده، تقویت کننده، تعمق بخش و گسترش دهنده آن قوت درونی باشد و کار عقیدتی تلاش برای تحقق پاسداری از انقلاب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز