خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ستاد دیه کشور خبر داد؛

آزادی ۷ هزار و ۹۳۲ زندانی جرایم غیرعمد در سال ۹۷

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۵۰۳

مدیرعامل ستاد دیه کشور از آزادی ۷۹۳۲ زندانی بدهکار مالی و دیه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ سید اسدالله جولایی از آزادی ۷۹۳۲ زندانی بدهکار مالی و دیه در سال گذشته خبر داد و گفت: با تشکر از حمایت‌های معنوی و مادی حامیان این نهاد حمایتی، در سالی که گذشت به همت خیرین نوعدوست ایران اسلامی تعداد۲۶۰ زندانی زن و ۷۶۷۲ محکوم بدهکار مرد، با مجموع بدهی بالغ بر ۱۵ هزار و ۹۷۷ میلیارد ریال از بند حبس آزاد شدند.

وی با بیان این که در فرآیند آزادی زندانیان تا ۴۸ درصد بدهی از سوی اولیاءدم و طلبکاران گذشت شده است، افزود: اعتبار لازم برای آزادی مددجویان یاد شده از محل کمک‌های مقام معظم رهبری، سران سه قوه و وجوهات اهدایی خیرین در بیش از پانصد جشن گلریزان تامین شده است.

مدیرعامل ستاد دیه کشور در خصوص جرایم ارتکابی افراد استخلاص یافته گفت: ۵۷۲ نفر از این افراد را بدهکاران ناشی از دیات حوادث کارگاهی و رانندگی، تعداد ۴۶۴۱ مددجو را بدهکاران مالی ناشی از صدور چک و ۲۶۲۲ زندانی را نیز متعهدان پرداخت مهریه و نفقه تشکیل می‌دادند که میانگین مدت حبس آن‌ها سه ماه گزارش می‌شود.

وی اعلام کرد: استان‌های تهران با ۸۳۳ مورد، اصفهان با استخلاص ۷۵۰ محکوم و فارس با رهایی ۵۲۰ مددجوی واجد شرایط در صدر فهرست آزادی‌ها قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز