خبرگزاری کار ایران

در بیانیه‌ای؛

حزب موتلفه اعدام ۳۷ فعال مذهبی و اجتماعی توسط آل‌سعود را محکوم کرد

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۴۸۲

حزب موتلفه اسلامی در بیانیه‌ای با محکوم کردن اعدام دسته‌جمعی ۳۷ فعال مذهبی و اجتماعی توسط عربستان سعودی گفت: دنیای اسلام باید مقابل ظلم و فساد این حکام خبیث سعودی بایستد و پرچم عزت اسلام را در مقابل جبهه ظلم و کفر و استکبار برافراشته نگه دارد.

به گزارش ایلنا، حزب موتلفه اسلامی اعدام دسته‌جمعی ۳۷ فعال مذهبی و اجتماعی توسط آل‌سعود را محکوم کرد. در بیانیه این حزب آمده است:

با کمال تاسف رژیم مستبد و خون‌ریز سعودی بار دیگر در اقدامی ددمنشانه و غیرانسانی با اعدام دسته‌جمعی ۳۷ فعال مذهبی و اجتماعی، خون جمعی از مسلمانان مبارز را ریخت و برگی دیگر بر سیاهه جنایت‌های خود افزود.

حکام سعودی در پناه سکوت مدعیان حقوق بشر وقیحانه در بلاد مسلمین خونریزی می‌کنند و با دلارهای نفتی سازمان‌ها و مجامع جهانی را وادار به سکوت می‌کنند.

رژیم سعودی از نظر حقوق انسانی و جهانی، مرتکب جنایات و جرایم فراوانی شده است. از جمله تاسیس و حمایت از گروهک‌های تکفیری مثل داعش و گروه‌های تروریستی مشابه آن و نیز کشتار وحشیانه مردم بیگناه یمن و فتنه انگیزی در سوریه و عراق و سایر بلاد و ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان و همدستی با غارتگران سلطه طلب استکبار در غارت ثروت‌های ملی مسلمین.

حزب موتلفه اسلامی این اقدامات سفاکانه و ضد بشری را شدیداً محکوم می‌کند و از همه ملت‌های آزاد و احزاب مستقل جهان می‌خواهد تا به صورت یکپارچه در برابر این ظلم بزرگ مقابله کرده و آنرا محکوم نمایند و از سازمان‌های بین‌المللی که عنوان‌های حقوق بشر و دفاع از آزادی دارند میخواهیم اقدامات جدی در این رابطه را پیگیری کنند.

دنیای اسلام باید مقابل ظلم و فساد این حکام خبیث سعودی بایستد و پرچم عزت اسلام را در مقابل جبهه ظلم و کفر و استکبار برافراشته نگه دارد.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز