خبرگزاری کار ایران

سردار پورجمشیدیان:

کار پاکسازی و رفع آلودگی شهر پلدختر تا هفته آینده به اتمام می‌رسد/ رفع آلودگی از معابر و منازل در سوسنگرد

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۲۰۰

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: رفع آلودگی در شهر پلدختر و روستاهای اطراف در حال انجام است و تا هفته آینده کار پاکسازی و رفع آلودگی مناطق مذکور انجام می شود.

 به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در گفت و گویی پیرامون اقدامات انجام شده نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل زده اظهار داشت: یگان های ویژه نیروی زمینی سپاه در استان های سیل زده خوزستان، لرستان، گلستان و سیستان و بلوچستان مشغول امداد رسانی به سیل زدگان هستند.

وی افزود: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و یگان مهندسی این قرارگاه با تلاش خستگی ناپذیر مشغول محکم کردن و ترمیم سیل بندها هستند تا خسارت های احتمالی را به حداقل برسانند.

سردار پورجمشیدیان با تشریح وضعیت سیل در استان های خوزستان و لرستان گفت: الحمدالله در استان لرستان وضعیت به یک ثبات نسبی رسیده است و در استان

خوزستان نیز تلاش می کنیم تا با ترمیم سیل بندها وضعیت نسبتا پایداری را ایجاد کنیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در پاسخ به سوالی درباره ساز و کار نیروی زمینی سپاه برای پاکسازی و رفع آلودگی در مناطق سیل زده ادامه داد: گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه با اعزام یگان های ویژه و مجهز به مناطق درگیر سیل مشغول امداد رسانی و رفع آلودگی از مناطق سیل زده است.

سردار پورجمشیدیان اضافه کرد: کار رفع آلودگی در شهر سوسنگرد توسط گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه با هماهنگی قرارگاه کربلای نزسا انجام شده است و رفع آلودگی از معابر و اماکن ، منازل، خیابان ها  و روستاهای جامعه هدف درگیر سیل با قدرت در حال انجام است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با تاکید بر لزوم پاکسازی و رفع آلودگی از مناطق سیل زده همچون بستان، هویزه، دشت آزادگان، شادگان و ...تصریح کرد: کار رفع آلودگی بخشی از شهر هویزه توسط گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه انجام شده است و کار بخش دیگری از آن نیز به زودی انجام میشود.

وی تاکید کرد: بخشی از روستاهای اطراف هویزه نیز توسط گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه رفع آلودگی و گند زدایی شده و کار تکمیل رفع آلودگی در این مناطق با جدیت ادامه دارد.

سردار پورجمشیدیان با اشاره به اهمیت رفع آلودگی در شهر شادگان و روستاهای اطراف خاطرنشان کرد: کار رفع آلودگی در شهر شادگان و آبادان و روستاهای اطراف این دو شهر به محض فروکش کردن آب انجام خواهد شد و نیروی زمینی سپاه در این زمینه تدابیر لازم را اندیشیده و در زمان مناسب در این مناطق مستقر می شود و کار امداد رسانی را انجام خواهد داد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه درباره ساز و کار رفع آلودگی در شهر پلدختر و معمولان گفت: رفع آلودگی در شهر پلدختر و روستاهای اطراف در حال انجام است و تا هفته آینده کار پاکسازی و رفع آلودگی مناطق مذکور انجام می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از پاکسازی و رفع آلودگی در شهر پلدختر ، کار رفع آلودگی از شهر معمولان و روستاهای اطراف را آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز