خبرگزاری کار ایران

سامانی:‌

استانداران ظرف یک ماه آینده وضعیت دو شغله‌ها را تعیین تکلیف کنند

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۱۷۵

سخنگوی وزارت کشور گفت: کارکنان شاغل در پست‌های مدیریتی و کارشناسی حق عضویت همزمان در هیأت‌مدیره شرکت‌هاى دولتی، نهادهای عمومی غیردولتی و سازمان‌ها را ندارند.

به گزارش ایلنا، سیدسلمان سامانی با اشاره به بند ۹ تبصره ۲ قانون بودجه سال جاری اظهار داشت: بر اساس این حکم قانونى هیچ یک از استانداران و معاونان آنها حق ندارند بطور همزمان عضو هیات مدیره شرکت‌های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی و سازمان‌ها اعم از زیرمجموعه خود و زیرمجموعه سایر دستگاه‌ها باشند.

وی ادامه داد: همچنین طبق این تبصره قانون بودجه سال ۹۸ کل کشور عضویت همزمان مقامات موضوع ماده ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوری و مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی و به طور کلی کارکنان شاغل در کلیه پستهای مدیریتی و کارشناسی در مدیریت عاملی و سایر مسئولیتهای اجرایی و عضویت هیئت مدیره شرکتهای دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی و سازمان ها ممنوع شده است.

قائم‌مقام وزیر کشور در امور مجلس و هماهنگی استان‌ها تصریح کرد: طى مکاتبه اى از استانداران خواسته ایم نسبت به اجرای این حکم قانونی اهتمام ویژه داشته و نسبت به شناسایی افرادى که دو‌شغله محسوب می‌شوند اقدام کنند. 

سامانى تاکید کرد: استانداران مکلف شدند در موعد یک ماهه وضعیت دوشغله‌ها را در کلیه دستگاه‌های اجرایی استان تعیین تکلیف کرده و گزارش آن را به مرکز بازرسى وزارت کشور ارسال کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز