خبرگزاری کار ایران

تعیین هیات رئیسه جبهه پیشرفت،‌ رفاه و عدالت/ تعیین سیاست‌های جبهه در انتخابات مجلس به جلسه بعد موکول شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۰۰۲

هیات رئیسه جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت در دومین نشست سران احزاب عضو جبهه تعیین شد.

به گزارش ایلنا، در دومین نشست سران احزاب عضو جبهه پیشرفت، رفاه وعدالت هیات‌رئیسه جبهه درسال ۹۸ انتخاب شدند.

در این جلسه سیدشهاب‌الدین صدر با اکثریت آراء مجددا به عنوان رئیس دوره جدید جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت انتخاب شد. برای انتخاب نواب رئیس نیز به ترتیب سیدابوالقاسم رئوفیان (دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین) با کسب ۸ رای به عنوان نایب رئیس اول و حسن بیادی (دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی) با کسب ۷ رای به عنوان نایب رئیس دوم جبهه انتخاب شدند.

در ادامه نشست در خصوص انتخاب دبیران جبهه نیز میان ۴ کاندید انتخابات برگزار شد که در نهایت محمد جواد محمدی نوری (دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی) با کسب ۸ رای به عنوان دبیراول و علی کیهانیان (دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی) با کسب ۶ رای به عنوان دبیردوم جبهه انتخاب شدند.

همچنین، مجید افشاری (دبیرکل انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا) نیز با کسب ۹ رای به عنوان خزانه‌دار انتخاب شد.  در این جلسه به پیشنهاد رئیس جبهه و با تائید اکثریت شورای مرکزی خانم اعظم حاجی عباسی (دبیرکل جامعه زینب (س) ) به عنوان معاون امور بانوان جبهه پیشرفت رفاه و عدالت انتخاب گردید.

از دیگر مباحث که در دستور جلسه مورد مذاکره قرار گرفت بررسی سیاست‌های جبهه در انتخابات مجلس یازدهم بود که بحث انتخاب رئیس ستاد انتخابات جبهه نیز به نشست بعدی موکول شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز