خبرگزاری کار ایران

سرلشکر صفوی در جمع خبرنگاران:

آمریکایی‌ها در راهبرد خود علیه کشورهای اسلامی با شکست مواجه خواهند شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۹۹۸

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: قدرت آمریکا و غرب در رابطه با معادلات جهان اسلام و بزرگترین بحران جهان اسلام یعنی فلسطین رو به افول خواهد رفت و آمریکایی‌ها در راهبرد خود علیه کشورهای اسلامی با شکست مواجه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سرلشکر یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا صبح امروز در حاشیه همایش بین‌المللی آینده جهان اسلام در افق ۱۴۱۴ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس جمع‌بندی اندیشمندان حوزه راهبردی، قدرت هژمونی غرب به رهبری آمریکا با شکست مواجه شده و هم اکنون جهان به سمت چندجانبه‌گرایی در زمینه قدرت، سیاست و امنیت پیش می‌رود.

وی تصریح کرد: بسیاری از اندیشمندان راهبردی پنجاه سال آینده را اینگونه تصویرسازی می‌کنند که قدرت آینده بر مبنای فرهنگ، اقتصاد و جمعیت از غرب به شرق عالم حرکت می‌کند. در شرق عالم و قاره آسیا سه کشور بزرگ چین، روسیه و هند از نظر قدرت اقتصادی، قدرت برتر خواهند شد و قطب جدیدی از قدرت به عنوان قدرت جهان اسلام با داشتن عوامل توانمندساز تمدنی، اقتصادی، فرهنگی و جمعیتی شکل خواهد گرفت.

رحیم صفوی گفت: قدرت آمریکا و غرب در رابطه با معادلات جهان اسلام و بزرگترین بحران جهان اسلام یعنی فلسطین رو به افول خواهد رفت و آمریکایی‌ها در راهبرد خود علیه کشورهای اسلامی با شکست مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز