خبرگزاری کار ایران

در پی درگیری با ماموران پلیس؛

عامل اصلی قتل روحانی همدانی کشته شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۹۷۰

فرد اصلی که اقدام به قتل روحانی همدانی کرده بود، صبح امروز در درگیری با مأموران پلیس به هلاکت رسید.

به گزارش ایلنا، روز گذشته و در پی ترور  یک روحانی همدانی از سوی یکی از اوباش سابقه‌دار، تیمی ویژه از مأموران پلیس برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

با شناسایی و دستگیری تعدادی از همدستان متهم اصلی، عامل اصلی این جنایت نیز شناسایی شد و حوالی ساعت پنج صبح امروز (یکشنبه، ۸ اردیبهشت) در درگیری مسلحانه با مأموران پلیس کشته شد.

توکل حیدری رئیس کل دادگستری استان همدان  با اعلام این خبر گفت: عامل قتل یک روحانی در همدان در جریان تعقیب و گریز و یک ساعت پس از درگیری با مامورین انتظامی کشته شد و دو نفر از ماموران انتظامی نیز در این درگیری زخمی شدند که حال عمومی آنان رضایت بخش است.

شب گذشته برخی از مرتبطین باعامل قتل یک روحانی در همدان، در شهر قروه، طوری وانمود کرده بودند که «ب -ح» در بین آن‌ها حضور دارد که پس از دستگیری تیم مورد اشاره و بازجویی فنی صورت گرفته مشخص می‌شود وی در مکانی دیگر مخفی شده و آن‌ها قصد داشتند با عملیات فریب کاری کنند که عامل قتل بتواند راحت‌تر فرار کند؛ اما در نهایت دستگیری این تیم منجر به شناسایی مخفیگاه ب-ح شده و وی در درگیری با نیروی انتظامی به هلاکت می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز