خبرگزاری کار ایران

چمران در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

برنامه‌ریزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب برای ورود به مباحث انتخاباتی/ توقف فعالیت‌های استانی «جمنا» به دلیل سیل

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۱۷۲

نایب رئیس «جمنا» از برنامه‌ریزی این جبهه برای ورود به مباحث انتخاباتی خبر داد و گفت: دلیل عدم ورود «جمنا» به بحث انتخابات شرایط کشور این است که امسال برخی استان‌ها درگیر سیل بودند و جبهه مردمی نیروهای انقلاب درگیر کمک‌رسانی به آنان بود.

مهدی چمران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره فعالیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب «جمنا» و وارد شدن این جبهه به مباحث انتخابات سال جاری گفت:‌ قطعا جبهه مردمی که متشکل از احزاب و گروه‌های سیاسی است خواهان شرکت در انتخابات است و با همکاری و هماهنگی همه اعضای در این انتخابات شرکت خواهد کرد.

نایب رئیس «جمنا» ادامه داد:‌ درحال حاضر ساز و کاری برای ورود به انتخابات در نظر گرفته نشده است.

وی خاطرنشان کرد: دلیل عدم ورود «جمنا» به بحث انتخابات شرایط کشور این است که امسال برخی استان‌ها درگیر سیل بودند و جبهه مردمی نیروهای انقلاب درگیر کمک‌رسانی به آنان بود. 

چمران ادامه داد:‌ حتی در بازدیدها و همکاری‌هایی که از مناطق سیل‌زده داشتیم عموما بحث حرکت‌های مردمی و جهادی مطرح بود .

نایب رئیس «جمنا» درخصوص افزایش فعالیت‌های استانی «جمنا» گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب یک مقداری فعالیتش را بیشتر کرده است البته در بعضی از استان‌ها به دلیل شرایطی که به وجود آمده هنوز فعالیتی را آغاز نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌هایی را برای شروع فعالیت‌های استانی در نظر داشتیم که مجبور شدیم باتوجه به مسائل پیش آمده به استان‌های خوزستان، لرستان و تا حدودی هم گلستان رسیدگی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز