خبرگزاری کار ایران

گودرزی در تذکر شفاهی:

مسئولان برای یک بار هم که شده از کت و شلوار خود بیرون بیایند/ با نظارت بالگردی نمی‌توان مشکلات مردم سیل‌زده را حل کرد

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۷۶۳

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید در میان گل و لای پلدختر حاضر شوند و از نزدیک مشکلات آنها را لمس کنند، آنها باید برای یک بار هم که شده از کت و شلوار خود بیرون بیایند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، عباس گودرزی در جلسه علنی امروز  مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: مسأله ای از بیرون از مرزها مدیریت می شود که راهبردی تاکتیکی برای فاصله انداختن میان مردم و حاکمیت است و عده ای باید در این زمینه پاسخگو باشند و هیأت رئیسه باید مشخص کند که افراید که در زمان سیل در حوزه های انتخابیه خود که سیل زده بود حضور نداشتند کجا بودند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: امروز برخی مسئولان سایر مسئولانی را که در زمان عید در مناطق سیل زده حضور داشتند متهم می کنند و درواقع از اتاق شیشه ای به آنها سنگ می اندازند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه باید مشخص شود مسئولان مناطق سیل زده و حتی نمایندگان مجلس در زمان عید کجا حضور داشتند، عنوان کرد: اگر برخی از این مسئولان به سفر خارجی رفته بودند باید مشخص شود مقصد آنها کجا و به چه منظوری بوده است.

گودرزی ادامه داد: برخی مسئولان برخی دیگر را به خاطر حضور در میان مردم به حرکت پوپولیستی متهم میکنند در حالی که خود در شهرهایشان که سیل زده بود حضور نداشتند و تنها به نظارت بالگردی اکتفا کردند در حالی که از این طریق نمی توان مشکلات مردم سیل زده را حل کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه مسئولان باید در میان گل و لای پلدختر حاضر شوند و از نزدیک مشکلات آنها را لمس کنند، خاطرنشان کرد: آنها باید برای یک بار هم که شده از کت و شلوار خود بیرون بیایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز