خبرگزاری کار ایران

سفیر ایران در هلند:

جمهوری اسلامی ایران همیشه هدف تروریست‌ها بوده است/ ایجادکنندگان القاعده و داعش امروز سپاه را تروریست می‌خوانند

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۶۸۸

شماری از مسلمانان مقیم هلند با جمهوری اسلامی ایران اعلام همبستگی کردند و از اقدام آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام انزجار کردند.

به گزارش ایلنا، هم‌زمان با سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) جمعی از دوست‌داران انقلاب اسلامی ایران در هلند با حضور در محل سفارت کشورمان در لاهه، همبستگی خود را با جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

این گروه با در دست داشتن پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران، عراق، سوریه، جمهوری آذربایجان و هلند و شاخه‌های گل، پس از دیدار با علیرضا کاظمی ابدی، سفیر کشورمان در هلند و شماری از دیپلمات‌های سفارت کشورمان در این کشور، بیانیه‌ای در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرائت کردند.

در این بیانیه شرکت کنندگان مراتب انزجارخود از اقدام دولت ترامپ در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اعلام و از ایستادگی و دفاع کشورمان از مردم سوریه و عراق در برابر افراط‌گرایی، تروریسم و تکفیر قدر دانی کردند.

علیرضا کاظمی ابدی سفیر کشورمان نیز پس از تشکر از حضور یاران ودوست‌داران انقلاب اسلامی در سفارت کشورمان اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بخشی از نیروهای مسلح کشور است که وظیفه حفاظت و صیانت از ام‌القرای انقلاب اسلامی را بر عهده دارد.

وی همچنین افزود: حضور شما در سفارت ایران، نشانه قدرشناسی از خدمات و جان‌فشانی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

کاظمی ابدی بیان کرد:‌ جمهوری اسلامی ایران همیشه هدف تروریست‌ها بوده و تروریست‌ها ۱۷ هزار نفر را در خاک ایران شهید کردند، اما اکنون کل منطقه ما هدف تروریست‌ها است.

سفیرکشورمان در هلند گفت:‌ آنهایی که خودشان القاعده و داعش را ایجاد کردند، به آنها ایدئولوژی، اسلحه و منابع مالی دادند، امروز سپاه پاسداران را که به اعتراف خودشان بیشترین مبارزه را با تروریست‌های داعش انجام داده، تروریست می‌خوانند.

در پایان این جلسه نیز شرکت‌ کنندگان نسبت به شهدا و جانبازان سپاه پاسداران وانقلاب اسلامی ادای احترام کرده و برای عزت و اقتدار و سربلندی هرچه بیشتر ایران اسلامی و رهبر انقلاب دعا کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز