خبرگزاری کار ایران

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد:

مدیران در رابطه با سیل، جهادی و انقلابی عمل کنند

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۳۶۷

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: راه‌های روستایی در استان آسیب دیده اند و روستاییان چشم به راه مسئولین هستند تا راه‌های روستایی در اسرع وقت ترمیم و بازگشایی شوند، در غیر اینصورت دادستان ورود خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام غلامرضا مزارعی در اولین نشست پیشگیری از وقوع جرم استان، لزوم برنامه‌ریزی برای ماه مبارک رمضان را ضروری دانست و گفت: ادارات و سازمان‌های متولی ارزاق عمومی، نظیر سازمان صنعت معدن، تجارت و تعزیرات برنامه ریزی کنند که مردم در این ماه با مشکل کالا‌های اساسی مواجه نشوند.

این مقام قضایی ادامه داد: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بر نحوه‌ عملکرد مدیران و سازمان‌های متولی ارزاق عمومی مردم در ماه مبارک رمضان نظارت کرده و از هیچ خطا و سهل انگاری چشم‌پوشی نخواهند کرد.

حجت الاسلام مزارعی به خسارات سیل در استان نیز اشاره کرد و افزود: اشکالاتی که از قدیم رخ داده است باید حل شود، آب منطقه‌ای باید گزارش جامعی ازعملکرد و وضعیت حریم و بستر رودخانه‌ها و طرح‌های ماهی و جابجایی آن‌ها به دادستان و معاونت پیشگیری ارائه دهد.

وی تاکید کرد: اگر افرادی در جایی به علت سهل انگاری بستر و حریم رودخانه را تصرف کرده اند و خطری برای مردم منطقه ایجاد کرده اند برخورد شود.

رییس کل دادگستری استان در خصوص صیانت از خاک و جنگل اظهار داشت: اداره منابع طبیعی اجازه ندهد حتی یک متر از این طبیعت تصرف شود، ابتدا جلوگیری نمایید و در همان ابتدا رفع تصرف شود و محیط زیست نیز باید گشت میدانی داشته باشد.

وی بیان کرد: راه و شهرسازی درباره ترمیم اصولی جاده‌ها و مشکلاتی که ایجاد شده اند، نظارت دقیق بر کار‌هایی که انجام می‌شود داشته باشد تا دوباره دچار آسیب نشوند.

وی با هشدار به اینکه ما نمی‌خواهیم برای کسی پرونده قضایی تشکیل شود و مدیران باید جهادی و انقلابی عمل کنند به راه‌های روستای در استان اشاره کرد و گفت: راه‌های روستایی در استان آسیب دیده اند و روستاییان چشم به را مسئولین هستند تا راه‌های روستایی در اسرع وقت ترمیم و باز گشایی شوند در غیر اینصورت دادستان ورود خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز