خبرگزاری کار ایران

سنایی در مراسم بزرگداشت روز ارتش:

نیروهای مسلح ایران همواره نقش ارزنده‌ای در صلح و ثبات منطقه داشته‌اند

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۰۲۰

مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل اقامتگاه سفارت ایران در مسکو با حضور تعدادی از وابستگان نظامی، شخصیت‌ها و مقامات دولتی و نمایندگان و مسئولان پارلمان‌های فدراسیون روسیه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم مهدی سنایی سفیر کشورمان در فدراسیون روسیه در سخنانی ضمن گرامیداشت این روز عنوان کرد: ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی سه محور اصلی قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند و نیروهای مسلح ایران همواره خواهان صلح و آرامش بوده و نقش ارزنده‌ای در مبارزه با تروریسم و صلح و ثبات در منطقه داشته‌اند.

وی همچنین با اشاره به اقدام غیر منطقی و غلط آمریکا در تروریستی اعلام کردن نیروی نظامی یک کشور  عنوان کرد که این موضوع  کنار سایر اقدامات این کشور، صلح و ثبات منطقه را تهدید می‌کند.

 سنایی همچنین تاکید کرد: فعالیت‌های نظامی و موشکی ایران صرفاً بازدارنده و صلح آمیز است و ایران در زمینه تقویت بنیه دفاعی خود و دفاع از حاکمیت کشور هیچ تردیدی به خود راه نمی‌دهد.

این دیپلمات ارشد ایران در روسیه، در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به روابط دوستانه و حسنه ایران و روسیه گفت: همکاری‌های دفاعی دو کشور در راستای مقابله با تروریسم و افراط گرایی در منطقه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز