خبرگزاری کار ایران

موسوی لارگانی:

دیپلماسی لبخند اقتضائات کشور نیست/ جز خیانت به نظام و خون شهدا چیست

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۸۵۰

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت:آیا سکوت مجلس در برابر اقدام متقابل با طرح آمریکا جز خیانت به نظام و خون شهدا چیزی دیگری است؟

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی سید ناصر موسوی لارگانی در جریان بررسی در  مخالفت با کلیات طرح اقدام متقابل ایران علیه اعلام نام سپاه به عنوان سازمان تروریستی از سوی آمریکا گفت: مخالفت من نیز به دلیل ضعف طرحی است که در مقابل تروریستی اعلام کردن سپاه توسط آمریکا ارائه شده، اگر آن روز که آمریکا از برجام خارج شد، رئیس جمهور دستور قاطع می داد که از فردا صبح غنی سازی ۲۰ درصد اورانیوم را شروع کنیم، آمریکا گستاخ نمی شد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اگر برخی مسئولان نمی گفتند دولت با تفنگ و بدون تفنگ و نمی توانیم به دو ارتش حقوق بدهیم، ترامپ دیوانه گستاخ نمی شد و دستاورد انقلاب را تروریست اعلام نمی کردند.

وی  ادامه دادـ: اگر این اقدام مقابل با طرح آمریکا است چرا بازرسی کشتی های آمریکایی و هواپیماهای آمریکا در این طرح نیامده است؟ آیا سکوت مجلس در این زمینه جز خیانت به نظام و خون شهدا چیزی دیگری است؟

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دیپلماسی لبخند پاسخگوی اقتضائات کشور نیست، چند سال کشور را به عقب برده است.

وی عنوان کرد: چرا از ظرفیت رسانه ها استفاده نمی کنیم؟ ملت دنیا می دانند ارتش آمریکا تروریست است که هواپیمای مسافربری را مورد هدف قرار می دهد، باید طرح هایی را در مجلس تصویب کنیم که لرزه بر اندام دشمنان بیندازد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز