خبرگزاری کار ایران

سرپرست گروه امداد‌رسانی تیپ ۲۸۴ ارتش در معمولان:

تا هر زمان که لازم باشد، برای امدادرسانی خواهیم ماند

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۸۰۸

سرپرست گروه امداد‌رسانی تیپ ۲۸۴ ارتش در منطقه سیل‌زده معمولان گفت: ما تا هر زمان که لازم باشد و سلسله مراتب فرماندهی دستور دهند در خدمت مردم برای امدادرسانی خواهیم ماند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ‌ مصطفی امینی‌نژاد گفت: ۴۸ ساعت قبل از وقوع سیل یکان‌های ارتش در آماده باش بودند تا بتوانند در اسرع وقت به کمک هموطنان عزیزمان بشتابند.

وی افزود: اولین یکانی که در منطقه سیل‌زده چم‌مهر حاضر شد عقابان تیزپرواز هوانیروز بودند که حدود ۲۹۰۰ نفر را از محاصره سیل نجات دادند و در آن شرایط سخت همراه مردم بودند.

سرهنگ امینی‌نژاد تاکید کرد: تجربه سرپل ذهاب گنجینه گرانبهایی برای ما در امدادرسانی به حادثه سیل اخیر بود و ما توانستیم با استفاده از این تجربه در منطقه سیل‌زده لرستان اثرگذار باشیم.

سرپرست گروه امداد رسانی تیپ ۲۸۴ ارتش در منطقه سیل‌زده معمولان گفت: ما حتی امدادرسانی را در شب نیز صورت می‌دادیم به گونه‌ای که به درب خانه‌های مردم آسیب‌دیده می‌رفتیم و کسی باور نمی‌کرد که شب به درب خانه‌اش برویم و امداد رسانی کنیم.

وی در پایان گفت: ما تا هر زمان که لازم باشد و سلسله مراتب فرماندهی دستور دهند در خدمت مردم برای امدادرسانی خواهیم ماند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز