خبرگزاری کار ایران

دریادار محمدی:

رژه ۲۹ فروردین در استان‌های درگیر سیل برگزار نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۱۹۴

یک مقام نظامی تاکید کرد: امسال هم در تمام استان‌ها به جز استان‌های درگیر سیل ارتش و سایر نیروهای مسلح در برابر مردم رژه می‌روند.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار دوم مجتبی محمدی در نشستی خبری که به مناسبت گرامی داشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی برگزار شد، اظهار کرد: این روز در زمان دفاع مقدس برای حفظ جایگاه ارتش و مبارزه با معاندین نظام این روز به عنوان روز ارتش توسط امام خمینی (ره) در نظر گرفته شد و دستور داده شد که در این روز توسط نیروهای نظامی مراسم رژه برگزار شود.

وی افزود: امسال هم در تمام استان‌ها به جز استان‌های درگیر سیل ارتش و سایر نیروهای مسلح در برابر مردم رژه می‌روند.

فرمانده منطقه یکم امامت نداجا تصریح کرد: در ۲۹ فروردین ۶۷ واقعه مهم دیگری هم به ثبت رسیده است، تلاش‌هایی انجام شده، وساطت‌های کشورهای عربی و قدرت‌ها برای پایان جنگ بین ایران و عراق به نتیجه نرسید و جمهوری اسلامی ایران در موضع قدرت وارد شد، تمامی اراضی اشغالی را بازپس گرفت و حرکت به سمت بصره و بغداد آغاز شد، تصرف فاو در دستور کار قرار گرفت و عملیات مختلفی صورت گرفت و دخالت مستقیمی برای تغییر سناریوی جنگ تعریف شد که دخالت مستقیم آمریکا در جنگ ایران و عراق بود.

امیر دریادار دوم محمدی ادامه داد: دخالت آمریکا در تیر ماه با حمله به هواپیمای مسافر بری و در ۲۹ فروردین با دخالت در خلیج‌فارس نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با عنوان حماسه‌های ناوشکن سهند، سبلان و ناو موشک انداز جوشن وارد شد و حماسه آفرینی بزرگی کرد که برای نیروی دریایی ارتش نیز روز بزرگی است.

وی عنوان کرد: امروز با اقتدار اعلام می‌کنیم رژه ۲۹ فروردین نشانگر اقتدار جمهوری اسلامی بوده و نشان دهنده این است که جمهوری اسلامی ایران کشوری نیست که هرکسی بخواهد به آن چشم طمع داشته باشد، بلکه کشوری است که ارتش، سپاه، بسیج و مردم، نیروی زمینی، دریایی و هوایی دارد.

فرمانده منطقه یکم امامت نداجا خاطرنشان کرد: اگر در ۲۹ فروردین ۶۷ ناوشکن سبلان آماج نیروهای آمریکا قرار گرفت و نگذاشتیم غرق شود هنوز در حال کار در ناوگان ارتش جمهوری اسلامی است و در سال ۹۷ سهند دیگری ساختیم و ملحق کردیم، اگر ناو جوشن را حفظ کردیم، امروز ناو جوشن و پیکان دیگری را در دریای خزر مستقر کردیم.

امیر دریادار دوم محمدی بیان کرد: به پاس پاسخ به رشادت‌های شهیدان و جانبازان سخت‌تر و محکم‌تر و راسخ‌تر تلاش می‌کنیم که نیروی مسلحی مقتدر داشته باشیم.

وی ابراز کرد: رژه در ساعت ۸ صبح ۲۹ فروردین آغاز می‌شود، مراسم رژه شناورهای سطحی و زیرسطحی نیز در ۸ صبح ۲۸ فروردین برگزار می‌شود.

فرمانده منطقه یکم امامت نداجا اضافه کرد: برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده است، دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان با حضور کلیه فرماندهان ارتش، گلباران دریایی، غبارروبی گلزار شهدا، سخنرانی یکی از فرماندهان ارتش پیش از خطبه‌های نماز جمعه در ۳۰ فروردین، برگزاری ویژه برنامه‌هایی برای خانواده‌ها در شهرک ولی عصر (عج) و شهید نامجو، برگزاری برنامه‌های مذهبی مثل دعای کمیل و زیارت آشورا، برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته استان، حضور فرماندهان منتخب ارتش در مدارس، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با بازنشستگان و خانواده‌های شهدا و جانبازان، مردمیاری و کمک به سیل‌زدگان کشورمان، مختصری از برنامه ای است که به مناسبت ۲۹ فروردین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز