خبرگزاری کار ایران

معتمدیان:

تا به حال گزارش آسیب جدی در خراسان جنوبی نداشتیم/ مردم همراهی لازم را با دستگاه‌های امدادی داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۵۷۲

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: تا به حال گزارش آسیب جدی واصل نشده فقط در حد ۷ خانه روستایی آبگرفتی داشتیم که در حد یک ساعت مشکل رفع شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی با اشاره به آخرین وضعیت بارش‌ها در این استان گفت: بارش‌هسا از جمعه بعد از ظهر شهرستان‌های استان را تحت‌الشعاع قرار داده و شهرستان‌های شرقی و مرزی مثل نهبندان و نیل‌کوه بیشترین بارنگی را داشتند.

وی افزود: خوشبختانه تا الان مشکل عمده‌ای نداشتیم، آمادگی در سطح استان بین همه نیروها داشتیم و جلسات متعددی در مدیریت بحران داشتیم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: ۳۰۲ اکیپ‌های امدادی سازمان‌دهی شدند و در راهداری و یگان‌های آتش‌نشانی و هلال احمر بیشترین آمادگی را داشتیم.

وی با بیان اینکه اقدامات ما بیشتر در حوزه پیشگیری بوده است، گفت: در روستاهای آسیب‌پذیر و رودخانه‌های در حال طغیان دائم در حال رصد هستیم و خانه‌های آسیب‌پذیر جابه جا شدند.

معتمدیان یادآور شد: در این ماجرا مردم حضور فعال داشتند اقدامات داوطلبانه انجام می‌دهند تا به حال گزارش آسیب جدی واصل نشده فقط در حد ۷ خانه روستایی آبگرفتی داشتیم که در حد یک  ساعت مشکل رفع شده و همه مسیرها باز است یک مسیر موقتی بسته بود که تلاش می‌کنند باز شود.

وی گفت: در غرب و مرکز استان اقدامات پیشگیرانه انجام دادیم و برخی مدارس را تعطیل اعلام کردیم مردم تاکنون به توصیه امدادرسان‌ها توجه کردند از حالا هم توصیه می‌کنیم مردم اخبار را از طریق صدا و سیما دنبال کنند و همراهی لازم را با دستگاه‌های امدادی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز