خبرگزاری کار ایران

نقوی حسینی مطرح کرد؛

جزئیات جلسه امروز فراکسیون ولایی با محوریت توجه به رونق تولید و دوران پس از سیل

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۴۵۱

سخنگوی فراکسیون ولایی مجلس گفت: آینده نامعلوم رژیم صهیونیستی و متزلزل رژیم غاصب و افول و حرکت به سوی از بین رفتن این رژیم و فروپاشی اسرائیل نیز از دیگر محورهای بحث نشست فراکسیون نمایندگان ولایی بود.

به گزارش ایلنا، سیدحسین نقوی حسینی در تشریح جلسه امروز فراکسیون ولایی مجلس گفت: در جلسه امروز با توجه به سال رونق اقتصادی و ضرورت افزایش سرمایه اجتماعی نظام با تلاش همه جانبه قوا، بحث دوران پس از سیل و ضرورت رسیدگی به این نیازها و جبران خسارت آسیب‌دیدگان، ضرورت مدیریت واحد رسیدگی به سیل زدگان، فوریت توجه و جبران خسارات به ویژه مناطق محروم و فوریت جبران خسارات دامداران و کشاورزان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به افزایش سرمایه اجتماعی سپاه و بسیج با حضور پررنگ و فعال در سیل، افزود: تحریم‌های آمریکا علیه ایران  و قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی به طور مفصل بحث شد و بر ضرورت حمایت همه جانبه از سپاه تأکید شد.

نقوی حسینی با بیان اینکه دستاوردهای جدید حوزه هسته‌ای و راه‌اندازی نسل ۶ سانتریفیوژها با توان ۲۰ سو غنی سازی که اقدام خوب و مثبتی بوده است، ادامه داد: علیرغم تحریم‌ها، فروش نفت و میعانات خوب بوده و تلاش می‌شود همین شرایط ادامه یابد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسائل سودان و دلایل سقوط عمرالبشیر از جمله حمایت از سعودی در جنگ یمن، گفت: بحث جولان و بلندی‌های جولان و تصمیم قاطع محور مقاومت مبنی بر آزادسازی بلندی‌های جولان و مقابله با اقدامات آمریکا و صهیونیست‌ها نیز در این جلسه مورد بحث قرار گرفت. آینده نامعلوم رژیم صهیونیستی و متزلزل رژیم غاصب و افول و حرکت به سوی از بین رفتن این رژیم و فروپاشی اسرائیل نیز از دیگر محورهای بحث نشست فراکسیون نمایندگان ولایی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز