خبرگزاری کار ایران

ارشد نظامی ارتش در خراسان جنوبی:

ارتش مشت آهنین ملت است

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۱۶۹

ارشد نظامی ارتش در خراسان جنوبی تاکید کرد: فرزندان ولایت در ارتش مکتبی ولایی در مقابل بدخواهان کشور به همراه سایر نیروهای مسلح، مشت آهنین ملت هستند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند گفت: این ارتش به عنوان مشت آهنین ملت ایران اجازه نمی‌دهد کشور در جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن تحت تاثیر اندیشه‌های شیطانی آمریکا و متحدان غربی و عربی کاخ سفید آسیب ببیند.

وی با بیان اینکه پیام جمهوری اسلامی ایران برای کشورهای همسایه تقویت صلح، دوستی و ثبات منطقه‌ای است، اظهار داشت: امروز در پرتو انقلاب اسلامی ساخت پیچیده‌ترین تسلیحات از زیر دریا تا مافوق جو و انواع سلاح‌های سبک، توپ‌ها، موشک‌های کروز و سامانه‌های موشکی در داخل کشور انجام می‌شود.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور افزود: ارتش با تجربیات حاصل از دفاع مقدس و حوادث گوناگون به یک ارتش خودباور، مقتدر، مومن و شکست ناپذیر تبدیل شده است.

پرویز با اشاره به تروریستی اعلام کردن سپاه از سوی دولت امریکا تصریح کرد: در مجموعه نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران، مستقر در خراسان جنوبی در کنار ملت ایران اقدام ننگین و شکست‌‌خورده آمریکا در تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم می‌کنیم و بار دیگر با صدای بلند همراه با ملت ایران اعلام می‌‌‌کنیم که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی ادامه داد: شیطان بزرگ با تحریم سپاه پاسداران و تروریست نامیدن این نهاد، نهایت دشمنی و خباثت خود را با ملت ایران نشان داد. در حالی که دولت آمریکا با ارتکاب جنایات بی شمار در اکثر نقاط جهان صلاحیت ندارد، یک نهاد برخاسته از قانون اساسی یک کشور را تروریست بخواند.

ارشد نظامی ارتش در خراسان جنوبی اضافه کرد: سپاه پاسداران یکی از دستاوردهای بزرگ ملت ایران و برآمده از متن ملت است که براساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی یکی از نیروهای پرقدرت و پرتوان در کنار ارتش است.

پرویز وجود ارتش را برای کشور مایه آرامش و دلگرمی دانست و خاطرنشان کرد: این ارتش به نام کلمه طیبه لقب گرفت و با پیوندی که با ولایت بسته چنان عزت و اقتداری پیدا کرده که ارتش به نیروی شکست ناپذیز بدل شده است.

وی ادامه داد: ارتش با همکاری سایر نیروهای مسلح نخستین بار در قرن‌های اخیر تهاجم دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که با پشتیبانی همه قدرت های جهان انجام گرفت، در هشت سال دفاع مقدس شکست دادند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور افزود: اندیشه خودکفایی در ارتش، در سال ۱۳۵۸با الهام از هدایت‌های امام راحل و دستور مستقیم مقام معظم رهبری که نماینده امام در ارتش بودند، شکل گرفت و شجره طیبه‌ای از دانش، فناوری و صنعت شکل داد که امروز به درختی تناور و پرثمر تبدیل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز