خبرگزاری کار ایران

قاضی مسعودی‌مقام در جمع خبرنگاران:

ادله وکیل مرجان شیخ‌الاسلامی براساس اظهارات یکی از متهم بوده است/ درخواست استمهال متهمان برای ارائه اسناد

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۱۰۷

قاضی مسعودی مقام در پاسخ به سوالی مبنی بر رد اتهامات مرجان شیخ الاسلامی آل اقا از سوی وکیل این فرد گفت: بیشتر ادله وکیل براساس اظهارات آقای حمزه‌لو بوده است. نه اینکه خودشان مستندی ارائه داده باشند یا برگرفته از ادله جمع شده باشد؛ لذا تمام اظهارات آقای حمزه لو مبنی براینکه تمام پول‌ها به حساب‌های کشور برگشته است، در دست بررسی است که قرار است مستندات آن امروز به ما ارائه شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا،  در پایان چهارمین جلسه دادگاه شرکت بازرگانی پتروشیمی قاضی مسعودی مقام در جمع خبرنگاران در رابطه با اینکه یکی از متهمان بر ارجاع پرونده به نظر کارشناسی اصرار دارند گفت: این ادعاها در قالب مدافعات است یا از سوی شاکی مطرح می‌شود‌ و تمام این‌ها ارزیابی می‌شود ولی به معنای این نیست که ضرورتی برای ارجاع به امر کارشناسی وجود داشته باشد.

وی گفت: ارجاع امر کارشناسی زمانی انجام می‌شود که بحث یک بحث کاملا تخصصی باشد و دادگاه نتواند احراز کند و برای حفظ حقوق متهمان این کار خواهد شد. تاکنون اسنادی که مدعی آن هستند را ندیده‌ایم و در صورت ارائه بررسی خواهیم کرد. باید اسنادش را بررسی کنیم و نظرات کارشناسی موجود و استعلامات اخذ شده از بانک مرکزی و شرکت‌ها در پرونده را بررسی کنیم.

قاضی مسعودی مقام در پاسخ به سوالی مبنی بر رد اتهامات مرجان شیخ الاسلامی آل اقا از سوی وکیل این فرد گفت: بیشتر ادله وکیل براساس اظهارات آقای حمزه‌لو بوده است. نه اینکه خودشان مستندی ارائه داده باشند یا برگرفته از ادله جمع شده باشد؛ لذا تمام اظهارات آقای حمزه لو مبنی براینکه تمام پول‌ها به حساب‌های کشور برگشته است، در دست بررسی است که قرار است مستندات آن امروز به ما ارائه شود، یعنی خود وکیل هیچ ملاقاتی با متهمه نداشته است که دفاعیاتش بر گرفته از آن اظهارات و یا اسنادی باشد که شیخ الاسلامی ارائه کرده باشد.

وی در پاسخ به سوالی درباره ارائه اسناد توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: تصمیم بر این بوده که اسناد را تا جلسه امروز به دادگاه ارائه دهند که بخشی از آن کامل شده است و برای مابقی آن از ما مهلت خواستند که تا جلسه بعد به دادگاه ارائه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز