خبرگزاری کار ایران

گلمرادی در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح کرد؛

کمک‌های مردمی در خوزستان فراتر از حد نیاز است/ انتقاد از بی‌نظمی در ارائه خدمات و کمک‌ها به سیل‌زدگان

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۹۶۱

یک عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: الان دیگر اولویت همه مسئولان لحاظ کردن دغدغه‌های مردم است که مشکلات‌شان کمتر شود.

علی گلمرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در تشریح آخرین وضعیت استان خوزستان گفت: بنده روز جمعه در منطقه سوسنگرد و حمیدیه بودم. همه در حال تلاش و کمک‌رسانی هستند. کمک‌های مردمی در وضعیت خیلی خوبی است اما بی‌نظمی در ارائه خدمات و کمک به مردم وجود دارد که باید برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود تا کمک‌ها به شکل درستی در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: باتوجه به تهدیداتی که درباره پیش‌بینی بارندگی‌ها وجود دارد، نیازمند تدابیر جدی‌تری هستیم و در این باره همه مسئولان کشور پای کار هستند و آقای زنگنه هم در سفر خود به خوزستان درباره این موضوعات توضیحاتی ارائه داد.

نماینده مردم ماهشهر خاطرنشان کرد: الان دیگر اولویت همه مسئولان لحاظ کردن دغدغه‌های مردم است که مشکلات‌شان کمتر شود.

این عضو فراکسیون ولایی مجلس، در پاسخ به این سوال که آیا درست است که گفته می‌شود نیازمندی‌های مردم رو به افزایش و میزان کالاها و کمک‌ها محدود است؟ گفت: باتوجه به بازدیدی که از منطقه داشتم، کمک‌های مردمی بیش از حد نیاز و فراتر از حد انتظار است اما وقتی توزیع به درستی انجام نشود، مشکل ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت اهواز گفت: رصد‌ها و پایش‌ها با دقت در حال انجام است و وضعیت در اهواز نسبتا مطلوب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز