خبرگزاری کار ایران

موحدی کرمانی:

امریکا مادر تروریسم است/ احمق‌ها نمی‌دانند همه ما پاسدار هستیم/ رهبری اجازه دهد سپاه با قدرت موشکی‌اش می‌تواند تل‌آویو را با خاک یکسان کند

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۷۳۱

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: نتیجه در داخل وحدت و انسجام شد و سخنان روسای سه قوه را دیدید و لباس پاسداران بر تن مجلسیان را دیدید و رئیس جمعهور از کیان سپاه دفاع کرد و تشکل‌های سیاسی به حمایت از سپاه پرداختند احمق‌ها نمی‌دانند همه ما پاسدار هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌‌الاسلام محمدعلی موحدی کرمانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران ضمن تبریک روز ارتش گفت: تمام جنایاتی که جانیان می‌کنند به خاطر این است که یاد خدا را فراموش می‌کنند. اگر خدا به ما بینش ندهد هیچ نخواهیم داشت.

من نمی‌دانم این ترامپ چه می‌فهمد و دارد چه می‌کند

وی با اشاره به اقدام اخیر امریکا اظهار داشت: ترامپ در یک اقدام احمقانه سپاه پاسداران را در لیست سازمان‌های تروریستی قرار داد. اینکه نهاد حکومتی و نیروی نظامی یک کشور که از اجزای مهم هر نهاد حکومتی است، به عنوان گروهی تروریستی محسوب شود با همه اصول و قوانین بین‌المللی مغایر است. من نمی‌دانم این ترامپ چه می‌فهمد و دارد چه می‌کند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بسیاری از کشورها این اقدام امریکا را زیر سوال برده و موجب پیچیده‌‌تر شدن اوضاع خاورمیانه دانسته‌اند. بسیاری این اقدام را برای جان سربازان امریکایی خطرناک دانسته‌اند و خودشان اینها را می‌دانند اما خدا کند ترامپ بفهمد.

امریکا به دنبال فروپاشی نظام از درون و تسلیم کردن مردم است

موحدی کرمانی با تاکید بر اینکه امروز برای همه ثابت شده که مادر تروریسم امریکا است، تصریح کرد: خود ترامپ و مسئولان امریکایی گفته‌‌اند که امریکا طالبان را به وجود آورده است. چه شده است که این بیانیه را می‌دهند؟ امریکا داعش و و سایر گروه‌های تروریستی را حمایت کرد و این سپاه بود که جلوی تحقق اهداف امریکا در منطقه را گرفت.

وی با بیان اینکه امریکا تهدید و تخریب ارکان اقتدار نظام اسلامی را هدف گرفته و به دنبال خیال خام خود به دنبال فروپاشی نظام از درون و تسلیم کردن مردم است، خاطرنشان کرد: ترامپ می‌گوید این اقدام قلمرو فشار ما را افزایش می‌دهد که ما فشار بیاوریم و مردم تسلیم شوند. بسیاری در خود امریکا این اقدام را بی‌‌ثمر دانستند و یکی از مقامات سابق امریکا با تمسخر از این اقدام یاد می‌کند.

ترامپ از ایران و انقلاب و سپاه عصبانی است

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: نتیجه در داخل وحدت و انسجام شد. سخنان روسای سه قوه را دیدید. لباس پاسداران بر تن مجلسیان را دیدید. رئیس‌‌جمهور از کیان سپاه دفاع کرد و تشکل‌‌های سیاسی به حمایت از سپاه پرداختند. احمق‌ها نمی‌دانند همه ما پاسدار هستیم.

موحدی با بیان اینکه نفوذ معنوی و تاثیرگذار ایران در غرب آسیا مثل لبنان، سوریه و یمن از یک طرف و شکست امریکا در نشست لهستان ترامپ را دیوانه کرده است، ابراز داشت: او می‌بیند با هزینه هفت تریلیون دلار با چراغ خاموش و ترس وارد عراق شود و این باعث شد طعم خاری و ذلت را بچشد. ترامپ از ایران و انقلاب و سپاه عصبانی است.

سپاه مطیع ولایت فقیه است

وی اضافه کرد: ترامپ از انقلاب ایران و سپاه پاسداران نگران است. شهید بهشتی گفت آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر. 

خطیب موقت نماز جمعه تهران خطاب به رییس‌‌جمهور آمریکا بیان کرد: آقای ترامپ! بیچاره! تو هنوز سپاه را نشناختی! سپاه همچون کوه ایستاده، انقلاب و دستاوردهای را آن حفظ می‌کند و مطیع ولایت فقیه است. سپاه در صف مقدم دفاع از کشور قرار دارد و در رفع گرفتاری‌های مردم پیشگام است.  

سپاه پاسداران بازوی توانا و قدرتمند کشور است

موحدی کرمانی با بیان اینکه سپاه پاسداران بازوی توانا و قدرتمند کشور است، یادآور شد: آقای ترامپ! با دم شیر بازی نکن که می‌تواند اگر رهبری اجازه دهد با قدرت موشکی خود تل‌آویو را با خاک یکسان است. 

وی با اشاره به سیل اخیر در کشور نیز عنوان کرد: از ابتدای سال نو شاهد وقوع بارش‌های شدید و بی‌سابقه بودیم. متاسفانه وقوع سیل خسارت‌های فراوانی به همراه داشت، تعدادی از هموطنان خود را از دست دادیم و بسیاری از افراد مجبور به تخلیه منازل و شهرهای خود شدند. 

ارش‌ها کشور را از وقوع خشکسالی نجات داد

این عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه از همان ابتدای حادثه، رهبر انقلاب دستور دادند نیروهای مسلح به مدد آسیب‌دیدگان بشتابند، گفت: با حضور نیروهای نظامی ارتش، سپاه و سازمان‌‌‌های مربوطه و همچنین حضور مردم از افزایش خسارات کاسته شد. گرچه این حادثه بسیار تلخ بود اما حضور مردم، مسئولان و نیروهای جهادی صحنه‌‌های بی‌بدیل محبت و همبستگی مردم را به نمایش گذاشت. این همراهی و همدری تا بازگشت به شرایط عادی ادامه خواهد داشت. 

موحدی کرمانی ادامه داد: توجه کنید سیل خسارت‌های سنگینی به کشور وارد کرد و جان عزیزان ما را گرفت، لیکن قطعا این بارش‌ها کشور را از وقوع خشکسالی نجات داد که آثار تخریبی آن به مراتب بیشتر از سیل بود. 

امیدواریم با تدبیر دولت و همراهی مردم شرایط مناطق سیل‌زده به حالت عادی برگردد

وی با بیان اینکه هرچند سیل بلای طبیعی محسوب می‌شود چنانچه زیرساخت‌های لازم با هدایت بارش‌ها صورت بگیرد میزان خرابی‌ها کاهش می‌یابد، اظهار داشت: لایروبی بستر رودخانه‌ها، پیش‌بینی درست از بارش و ایجاد کانال‌های موازی از شهرها می‌تواند از جمله این امور محسوب شود. همچنین یکی از راهکارهای موثر انجام پروژه‌‌ها و عملیات آبخیزداری به منظور تقویت پوشش گیاهی و افزایش نفوذپذیری خاک است. 

امام جمعه موقت تهران افزود: مسئله بعدی کاهش آمال مردم شامل بازسازی منازل، ترمیم خرابی‌ها، جبران خسارت و بازسازی زمین‌‌های کشاروزی و حمایت در جهت کسب و کار مردم آسیب دیده است که امیدوار هستیم با تدبیر دولت و همراهی مردم هرچه سریع‌‌تر شرایط مناطق سیل‌زده به حالت عادی برگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز