خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی هوایی ارتش خبر داد؛

انتقال بیش از ۲۵۰ تن کمک‌های مردمی و هلال احمر به مناطق سیل‌زده/ ایجاد پل هوایی از مهرآباد تا اهواز

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۴۴۴

امیر نصیرزاده گفت: تاکنون بیش از ۲۵۰ تن از تجهیزات هلال احمر و کمک‌های مردمی را به مناطق سیل زده انتقال داده ایم.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین اقدامات نیروی هوایی ارتش برای سیل زدگان استان‌ها گفت: نیروی هوایی ارتش یک پل هوایی بین فرودگاه بین المللی مهرآباد و اهواز ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۵۰ تن بار اعم از کمک‌های مردمی و تجهیزات هلال احمر را حمل کردیم، افزود: ارسال این کمک‌ها به مناطق سیل زده استان‌ها همچنان ادامه دارد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در نیروی هوایی و ترابری این نیرو اعم از مقدار و کمیت محموله و سرعت انتقال، کمک رسانی‌ها هم چنان ادامه دارد.

امیر سرتیپ نصیرزاده درباره حضور بالگرد‌های ارتش در مناطق سیل زده استان خوزستان تصریح کرد: بالگرد‌های هوانیروز در اهواز حضور فعالی دارند و هواپیما‌های ترابری ما در این راستا به دلیل توانایی و ظرفیت بیشتر حمل بار بین فرودگاه‌های شیراز، تهران، اهواز و خرم آباد در حال تردد هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز