خبرگزاری کار ایران

حضور وزیر دفاع در مناطق سیل‌زده استان خوزستان

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۴۲۹

امیر سرتیپ حاتمی به‌منظور بررسی وضعیت سیل با حضور در مناطق سیل زده خوزستان از روند اقدامات انجام شده قرارگاه مردم یاری عاشورائیان وزارت دفاع بازدید و در جریان فعالیت های در حال انجام قرار گرفت.

به گزارش ایلنا،‌ امیر سرتیپ حاتمی با هدف کمک به مدیریت سیل کشور با حضور در قرارگاه مردم یاری عاشورائیان وزارت دفاع در کمیته بحران این استان حضور یافت و در جریان کمک‌رسانی به شهرهای مختلف استان قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه سردار ساری جانشین قرارگاه مردم یاری عاشورائیان وزارت دفاع، مهندس سلیمانی معاون مهندسی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع و مهندسین پروژه‌ها و طرح های مهندسی طی گزارشی مبسوط به وضعیت سیل زدگان در منطقه و اقدامات عملیاتی وزارت دفاع در خصوص امدادرسانی و مدیریت کنترل بحران پرداختند.

وزیر دفاع افزود: به کلیه سازمان‌ها، صنایع، شرکت ها و معاونت های وزارت دفاع ابلاغ شده است تا تمام امکانات خود را در منطقه خوزستان مستقر کنند تا مشکلات و آسیب ها به حداقل رسیده و شاهد رضایت مردم عزیز خوزستان که حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند باشیم.

وزیر دفاع با بیان اینکه در منطقه حاضر شدم تا ضمن تقدیر و تشکر از همه دست اندر کاران متولی مدیریت بحران منطقه، از نزدیک خدمات همکارانم در ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای انتظامی را نظاره کنم و کمک‌های لازم در حوزه‌های مهندسی، فنی، خدماتی، پزشکی، تامین اجتماعی، جغرافیایی، بهداشتی، زیرساختی و ... را در حد وسع و توان ارائه کنیم.

امیر سرتیپ حاتمی در این جلسه با بیان اینکه همه باید تمام سعی و تلاشمان برای مدیریت حادثه متمرکز کنیم گفت: همه سیاست ها، راهبردها، راهکارها مبتنی بر مدیریت سریع حادثه شکل بگیرد.

وی افزود: هدف اصلی از حضور میدانی در منطقه خوزستان رفع سریع سیلاب و آبگرفتگی ها و جلوگیری از صدمه دیدن مردم است.

وزیر دفاع با اشاره به اراده ملی و همبستگی همه اقشار ملت برای برطرف کردن مشکلات ناشی از سیل افزود: بحمدالله مردم و همه ارکان دولت و نیروهای مسلح جانانه پای کار آمدند و مانع از بروز خسارات و ضرر و زیان بیشتر بخصوص تلفات انسانی شدند.

حاتمی اظهار امیدواری کرد: در این آزمون الهی باید در خدمت‌رسانی از هم سبقت بگیریم و به دنبال اجر و ثواب معنوی این خدمت رسانی به گروه مقاوم، سلحشور، صبور، مومن و انقلابی خوزستان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز