خبرگزاری کار ایران

واکنش نُجَباء به شرارت جدید ترامپ:

شانه‌به‌شانه برادرانمان در سپاه‌پاسداران می‌ایستیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۸۴۲

مقاومت اسلامی نُجَباء اقدام خصمانه دولت امریکا در افزودن نام سپاه پاسداران به فهرست سازمان‌های تروریستی را به‌شدت محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، در بیانیه شورای سیاسی این جنبش با اشاره به شکست‌های امریکا در سوریه و عراق و یمن، آمده است: شیطان بزرگ در جنگ مستمر علیه جمهوری اسلامی ایران، از مسیر فشار دیپلماتیک و محاصره اقتصادی ظالمانه به مقصود نرسیده و ناامید شده است.

این شورا گنجاندن سپاه پاسداران در زمره گروه‌های تروریستی را یک تصمیم "بی‌سابقه" از جانب ترامپ توصیف کرده و افزوده است: سپاه یکی از بخش‌های مهم نیروهای مسلح ایران است و این امر بدین معناست که امریکا و مزدورانش ـ از جمله رژیم صهیونیستی ـ به‌دنبال روشن نگه داشتن شعله جنگ در منطقه هستند.

در ادامه بیانیه، ضمن محکومیت شدید اقدام رئیس‌جمهور امریکا علیه سپاه پاسداران، خاطرنشان شده است: تصمیم این فرد بزدل [ترامپ] چیزی جز جوهری بر کاغذ نیست؛ زیرا امریکا پیش‌تر نیز ده‌ها گروه و شخصیت را در لیست تروریسم قرار داده که از آن جمله می‌توان به حزب‌الله قهرمان و مقاومت اسلامی نُجَباء اشاره کرد.

شورای سیاسی نُجَباء در پایان بر ایستادگی در کنار جمهوری اسلامی و ملت ایران در برابر هرگونه تجاوز تأکید نمود و سازمان‌های بین‌المللی و ملت‌های آزاده عرب را به ایفای مسؤولیت اخلاقی و قانونی برای مقابله با این تصمیم بی‌ارزش فرا خواند.

همچنین رئیس شورای اجرایی نُجَباء در بیانیه‌ای جداگانه، دولت امریکا را "دجال شرور" خواند که در سراسر جهان به خون‌ریزی مشغول است و خود مستحق عنوان تروریست می‌باشد.

نصر الشمری تاکید کرد: ما در مقاومت اسلامی نُجَباء شانه به شانه برادرانمان در سپاه پاسداران می‌ایستیم، زیرا این نهاد نقش بزرگی در شکست پروژه‌های استکبار داشته است.

وی ابراز اطمینان کرد که تصمیم تحریک‌آمیز دولت امریکا و رئیس احمق آن، بر صلابت اراده و ایمان مجاهدان خواهد افزود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز