خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه :

بنیان پوشالی رژیم صهیونیستی بر پایه خشونت، تجاوز و ترور استوار شده است

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۷۸۴

سخنگوی وزارت امور خارجه در سالروز جنایت «دیریاسین» توسط رژیم صهیونیستی تاکید کرد: جهان جنایات این رژیم متجاوز را فراموش نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا، بهرام قاسمی در سالروز کشتار فلسطینیانِ روستای «دیریاسین»، در ۲۰ فروردین، توسط صهیونیست‌های تروریست (۱۹۸۴ میلادی) گفت: بنیان پوشالی رژیم صهیونیستی بر پایه خشونت، تجاوز و ترور استوار شده است. این رژیم مظلوم‌‌‌کش برای پیشبرد مطامع توسعه‌‌طلبانه غیرانسانی خود دست به طرح‌‌های مزورانه زیادی زده و می‌‌زند و ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی مبتنی بر کشتار انسان‌‌‌های بی‌‌‌دفاع و غیرنظامیان بی‌‌‌گناه است.

وی با بیان اینکه این رژیم برای حذف مخالفان از ترور آشکار فراتر رفته و به ترورهای پنهان نیز دست یازیده است، اظهار داشت: صرف نظر از ترور فیزیکی، ترور شخصیت و ترور مبارزه با اشغالگری قوت لایموت این رژیم است. آنان به عبث تلاش می‌‌کنند با فرافکنی و فراموشی تاریخ نکبت‌‌بار و سرشار از ترور، تجاوز و چپاول خویش، پوسته‌‌ای ظاهری از امنیت و آرامش برای خود بسازند؛ غافل از آنکه تاکنون تاریخ به یاد ندارد که بنیان ظلم پایدار مانده باشد و دیر و دور نیست که خون به ناحق ریخته شده خیل مظلومان گریبان سران این رژیم کودک‌‌کش را بگیرد. 

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: کشتار فلسطینیانِ روستای «دیریاسین» توسط صهیونیست‌های تروریست در آوریل ۱۹۸۴، نمونه‌‌ای از سفاکی این مرگ‌‌آفرینان است. هر سال در چنین روزی آزادیخواهان جهان یاد و خاطره تمامی کشته‌‌شدگان و شهدای جنایت «دیریاسین» را گرامی می‌‌دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز