خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه حزب مردم سالاری در محکومیت اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۶۸۸

حزب مردم سالاری با انتشار اطلاعیه ای ضمن محکومیت اقدام دولت ترامپ در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروههای تروریستی، خواستار اقدام یکپارچه و منطقی و مقابله به مثل با این اقدام شد.

به گزارش ایلنا، حزب مردم سالاری با انتشار اطلاعیه ای ضمن محکومیت اقدام دولت ترامپ در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروههای تروریستی، خواستار اقدام یکپارچه و منطقی و مقابله به مثل با این اقدام شد.

متن کامل اطلاعیه بدین شرح است:

اقدام غیرقانونی و خصمانه دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروههای تروریستی اقدامی بیسابقه است که نشان از ضعف و ناتوانی دولت آمریکا در مقابله با ایران دارد. چراکه برای مقابله با ایران، علیرغم اعمال تحریمهای گسترده، برای نخستین بار، نیروهای نظامی یک کشور را در فهرست گروههای تروریستی قرار داد تا اثبات شود دونالد ترامپ و سایر دولتمردان فعلی آمریکا، تا چه حد در برخورد با جمهوری اسلامی ایران ناتوان هستند و به همین دلیل راهی جز روی آوردن به اقدامات خصمانه ندارند. ضمن اینکه این اقدام آمریکا نشان داد ادعاهای دولت ترامپ برای مذاکره با ایران، تا چه حد پوچ و بی معناست. همه در ایران به این امر اذعان داشتند که به دولتی که نه تنها از برجام، بلکه از بسیاری از پیمانهای بین المللی دیگر خارج شده، نمی توان اعتماد کرد و اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه اثبات می کند آنچه درباره نابخردی و ناتوانی دولت کنونی آمریکا گفته می شد صحیح بود.

این اقدام دولت آمریکا، پیامدهای جبران ناپذیری برای این کشور خواهد داشت و پیامدهای آن نه تنها دولت فعلی آمریکا را از طریق افزایش شکاف در بین دو حزب حاکم آمریکا درگیر می کند، بلکه تاثیرات آن دامنگیر دولتهای بعدی این کشور هم خواهد بود. چرا که جمهوری اسلامی ایران این اقدام آمریکا را بی پاسخ نخواهد گذاشت. این اقدام آمریکا، دولت، مجلس و کلیه نهادهای حاکمیت و همچنین مردم را در ایران بیش از پیش متحد خواهد کرد و همه در داخل ایران، در زمان اعمال تهدیدات خارجی، یکپارچه به مقابله با دشمن و حمایت از پاسداران این مرز و بوم در مقابل دشمن خواهند پرداخت. لذا حزب مردم سالاری ضمن محکوم ساختن این اقدام دولت ترامپ، از کلیه نهادهای حاکمیتی کشور، بویژه شورای عالی امنیت ملی درخواست می کند با واکنش منطقی و معقول در مقابل دولت آمریکا که نه تنها در عرصه بین الملل بلکه در داخل آمریکا نیز با ضعف مفرط روبروست، همچون قرارگرفتن نام نیروهای نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا (سنتکام) در فهرست گروههای تروریستی ایران، به مقابله با مثل با اقدامات دولت ترامپ بپردازند و اتحاد ایرانیان در مقابل این اقدام خصمانه را در منظر جهانیان قرار دهند تا بار دیگر دولت آمریکا در مقابل ایران در انزوا قرار گیرد و بداند در ایران برای مقابله به مثل با اقدامات و تهدیدات مختلف آمریکا، همه گزینه ها روی میز خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز