خبرگزاری کار ایران

کوهکن در گفت‌وگو با ایلنا:

ترامپ برای حمایت از سپاه فکری انسجام و ذهنی بین مردم ایجاد کرد/ اسرائیل و آمریکا بحث ظهور حضرت مهدی(عج) را جدی گرفته‌اند

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۶۱۱

یک نماینده مجلس دهم گفت: معنای تصمیم آمریکا این است که یک انسجام فکری و ذهنی بین مردم برای حمایت از سپاه ایجاد می‌شود، آن‌ها این بخش را ندیده بودند. آمریکایی‌ها فقط می‌خواستند روز سوم شعبان یعنی روز ولادت امام حسین (ع) این کار را انجام دهند اما از عواقب آن غافل شدند.

محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره اقدام اخیر آمریکا مبنی بر قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی در پاسخ به این سوال که به نظر شما انتخابات اسرائیل چقدر بر این تصمیم آمریکا موثر بوده و باعث شده آمریکا ابزاری در دست صهیونیست‌ها شود؟، گفت: تحلیل‌های متفاوتی وجود دارد که قابل جمع است. وقتی قرار شد اقدامی صورت بگیرد و تمام جوانب امر در نظر گرفته شود، قطعا مواردی وجود خواهد داشت که در اولویت‌های خود از آنها غافل می‌شوید.

وی تاکید کرد: به عنوان مثال آمریکایی‌ها زمانی این کار را انجام می‌دهند که یک ارگان نظامی مثل سپاه الان در دل مردم دارد و برای نجات جان کسانی که در حادثه سیل آسیب و ضرر و و زیان دیدند، اقدام می‌کند.

این نماینده اصولگرای مجلس دهم خاطرنشان کرد: در  استان‌های سیل‌زده دارند سپاهیان را می‌بینند که مشغول کمک‌رسانی هستند. حتی خارج از استان‌های سیل‌زده، در استان‌های دیگر هم با وجود این فضای مجازی نحوه کمک‌رسانی‌های سپاه از این طریق منتقل می‌شود و از نظر عاطفی و احساسی و عقلانی یک مقبولیت عامه به وجود آمده است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن تصریح کرد: اتفاقا آمریکایی‌ها همین را تبلیغ می‌کردند که سپاهی‌ها یک بخش انتصابی از حاکمیت هستند و موقعیت ندارد.

وی افزود: آن‌ها در این زمان اعلام کردند که سپاه یک سازمان تروریستی است. معنای این تصمیم این است که یک انسجام فکری و ذهنی بین مردم برای حمایت از سپاه ایجاد می‌شود، آن‌ها این بخش را ندیده بودند.  آمریکایی‌ها فقط می‌خواستند روز سوم شعبان یعنی روز ولادت امام حسین (ع) این کار را انجام دهند اما از عواقب آن غافل شدند.

کوهکن گفت: بی‌اطلاع نیستیم که آن‌ها در خود آمریکا و اسرائیلی‌ها بحث ظهور حضرت مهدی(عج) را جدی گرفتند و در بخش‌هایی به جد دارند کار می‌کنند. چون مکاتب و ادیان دیگر الهی هم اشاره دارند که دوره آخرالزمان چنین اتفاقاتی می‌افتد. آن‌ها نگاه می‌کنند و می‌بینند کسانی که ادعاهایی داشتند خیلی کارهای نشدنی را با همین ساز و کارهای خودشان شدنی کردند.

وی تاکید کرد: این است که همه تصمیمات آن‌ها اینگونه است اما جاهایی دستپاچه می‌شوند و همه جوانب امر را نمی‌توانند مدنظر بگیرند اینجاست که به چیزهایی اولویت می‌دهند اما از مسائل دیگر غافل می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز