خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع:

تصمیم ترامپ اثری جز همدلی و انسجام ملت و مسئولان ایران نخواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۵۶۹

وزیر دفاع گفت: همه مان این لباس را پوشیدیم تا بگوییم ما همه پاسدار جمهوری اسلامی و حافظ انقلاب اسلامی و نگهبان تمامیت ارضی کشور و استقلال کشور هستیم و در برابر دشمن در یک صف واحد قرار داریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، امیر حاتمی وزیر دفاع در جمع خبرنگاران در توضیح اینکه ملبس به لباس سپاه شده، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران یک لشکر مخلص الهی هستند. همچون دو برادر ممکن است دو لباس متفاوت بپوشند اما یک لشکر و در یک صف هستند.

وی تاکید کرد: با کارهای احمقانه‌ای که مسئولان امروز آمریکا انجام می‌دهند نمی‌توانند تفاوتی بین این‌ها ایجاد کنند. در واقع امروز نمایندگان مجلس به عنوان عصاره ملت از طرف همه ملت لباس سپاه پاسداران را پوشیدند و همه‌ ما این لباس را پوشیدیم تا بگوییم ما همه پاسدار جمهوری اسلامی و حافظ انقلاب اسلامی و نگهبان تمامیت ارضی کشور و استقلال کشور هستیم و در برابر دشمن در یک صف واحد قرار داریم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: این کار آمریکایی‌ها آنچنان سخیف و پیش پا افتاده و از بنیه ضعیف حقوقی برخوردار است که گمان نمی‌کنم در دنیا کسی چنین کار ضعیفی را مورد حمایت قرار دهد. همانطور که کارهای ضعیف دیگر آمریکایی‌ها مانند بیت‌المقدس و جولان مورد مخالفت عموم جهانیان قرار گرفت.

وی گفت: سپاه پاسداران بر اساس قانون اساسی ایران یک نهاد رسمی و دارای سابقه درخشان در دفاع از مردمی‌ترین نیروی مسلح است، یقیناً این رفتار آنان مورد مخالفت شدید آزادگان جهان قرار خواهد گرفت.

امیر حاتمی خاطرنشان کرد: این کار آمریکایی‌ها غیرقانونی و غیرحقوقی است و نه تنها به جایی نمی‌رسد بلکه آثاری جز همدل شدن و منسجم شدن ملت ومسئولان ایران نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز