خبرگزاری کار ایران

پژمان‌فر در صحن مجلس:

سفاهت ترامپ نقطه عطفی برای ما و دنیا خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۵۵۹

نماینده مردم مشهد گفت: همان‌طور که در فرهنگ ملت ما مبارزه با آمریکا به عنوان جریان فرهنگی محسوب می‌شود نباید ساده از کنار این موضوع عبور و خوشبینانه به آن نگاه کرد زیرا آمریکا در مقابل یکی از مهمترین نهادهای ما این موضوع را مطرح کرده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، نصرالله پژمان‌فر در نشست علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی دو فوریت طرح تقویت جایگاه سپاه در مقابل آمریکا گفت: عمل پر از سفاهت که ناشی از زبونی و ناتوانی رئیس‌جمهور آمریکا است، نقطه عطفی برای ما و دنیا خواهد بود و به نتایج بهتری خواهیم رسید بنابراین نباید به سادگی از کنار این موضوع گذشت.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: همان طور که در فرهنگ ملت ما مبارزه با آمریکا به عنوان جریان فرهنگی محسوب می‌شود، نباید ساده از کنار این موضوع عبور و خوشبینانه به آن نگاه کرد زیرا آمریکا در مقابل یکی از مهمترین نهادهای ما این موضوع را مطرح کرده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکا امروزه در اوج ناتوانی و استیصال قرار دارد اما مواجهه جدی و قوی با این موضوع راه را برای سوءاستفاده می‌بندد بنابراین با تمام جدیت باید به مقابله با آمریکا پرداخت و این موضوع را در دستور کار قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز