خبرگزاری کار ایران

«ریچارد نفیو»:

مشاوره دادن به ترامپ در امور ایران باید سرگرم‌کننده باشد/ تصمیم واشنگتن موجب افزایش فشار بر تهران نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۳۴۲

سیاستمدار و پژوهشگر آمریکایی، در صفحه توییتر خود به تصمیم ترامپ برای اقدام علیه سپاه پاسداران واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، «ریچارد نفیو»، سیاستمدار و پژوهشگر آمریکایی، در صفحه توئیتر خود به تصمیم ترامپ مبنی بر قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی واکنش نشان داد.

وی در توییتر خود نوشت: طرفداران می‌توانند این اتفاق را جشن بگیرند اما این اتفاق باعث افزایش فشار نخواهد شد. اما واقعیت، انگیزه نه چندان پنهان این اتفاق است و آن مسموم کردن روابط است تا مذاکرات در آینده با جمهوری اسلامی غیرممکن شود.

نفیو افزود: فکر کنم بالاخره با این کار بتوانیم باعث شویم سعودی‌ها، اماراتی‌ها و اسرائیلی‌ها تهدید سپاه پاسداران ایران را جدی بگیرند. خب حالا می‌شود بگوییم کاری انجام داده‌ایم که اوبامای لعنتی (و بوش و کلینتون و اچ‌دبل‌یو بوش و ریگان) انجام ندادند!

وی در آخر درباره راهبردهای دولت ترامپ در مورد این تصمیم‌گیری گفت: واقعاً که مشاوره دادن به ترامپ در امور ایران باید سرگرم‌کننده باشد. فقط کافی است بگویی «اوباما این کار را انجام نداده است» و بعد می‌توانی بقیه یادداشت خود را با عکس‌های گربه پر کنی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز