خبرگزاری کار ایران

حاجی دلیگانی در اخطار قانون اساسی؛

اگر دفاع از مردم اقدامی تروریستی است، من هم تروریست هستم

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۲۳۰

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه اگر دفاع از مردم و مرزها اقدام تروریستی معرفی می‌شود من هم تروریست هستم، گفت: ما ایرانی و انقلابی هستیم و از کشورمان دفاع می‌کنیم و مردم نیز پشت سپاه هستند.

به گزارش ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۰ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار اصل (۱۵۰) قانون اساسی گفت: از اظهارات انقلابی دکتر علی لاریجانی و نمایندگان با همه جریان‌ها و سلایق مختلف در خصوص موضوع معرفی سپاه توسط آمریکا به عنوان تروریست تشکر می‌کنیم.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس اصل (۱۵۰) سپاه مسئول دفاع از کشور است و در حالی که سپاه مشغول خدمات‌رسانی به سیل زدگان و لایروبی شهرها و خانه‌های مردم است برای ترامپ، آمریکایی‌ها و آنهایی که حمایت کردند جای حماقت است که این سازمان جهادی را به عنوان تروریست معرفی کنند و یاد این می افتیم که عدو شود سبب خیر اگر خدا بخواهد.

وی با بیان اینکه اگر دفاع از مردم و مرزها اقدام تروریستی معرفی می‌شود من هم تروریست هستم، افزود: ما ایرانی و انقلابی هستیم و از کشورمان دفاع می‌کنیم و مردم نیز پشت سپاه هستند. امروز نمایندگان لباس سپاه را بر تن کردند و این بیانگر وحدت و یکپارچگی است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: انتظار می‌رود به جهت اهمیت موضوع اجازه دهیم دستور جلسه برای بررسی طرح تقویت جایگاه سپاه در مقابله با آمریکا تغییر یابد؛ همچنین امیدواریم نمایندگان در رابطه با موضوع مربوطه صحبت کنند تا به بررسی طرحی که تمامی نمایندگان امضا کردند، بپردازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز