خبرگزاری کار ایران

مطهری در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

طرح دو فوریتی مجلس برای اقدام متقابل علیه آمریکا/ اگر چندماه دیگر مقاومت کنیم، از بحران خارج می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۲۲۵

نایب رئیس مجلس گفت: در طول این چهل سال اینطور بوده که هروقت دشمن به اساس انقلاب حمله کرده و هدف قرار داده همه گروه های سیاسی و مردم متحد شده اند و در مقابل آن دشمن ایستاده اند و از اساس انقلاب خود دفاع کرده اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی مطهری در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: این اقدام آمریکا موجب محبوبیت بیشتر سپاه پاسداران در ایران و خاورمیانه خواهد شد و فکر می‌کنم آمریکایی‌ها اشتباه بزرگی را مرتکب شدند، چون سازمانی که در بین مردم خود و منطقه‌اش محبوب است وقتی او را تروریست می‌نامند در نهایت به نفع ما و به ضرر آمریکا خواهد بود.

وی تصریح کرد: آمریکا چون از ابزارهای مختلف استفاده کرد و به نتیجه نرسید، این هم جزو ابزارهایی است که دارد به کار می‌برد. آمریکا می‌خواهد فشار روانی و فشار اقتصادی بر ایران وارد کند ولی مردم ما متحدتر خواهند شد و جدی‌تر به مقاومت خود ادامه می‌دهند.

مطهری گفت: اگر ما چندماه دیگر مقاومت کنیم، از این بحران خارج خواهیم شد.

نایب رئیس مجلس در پاسخ به سوالی درباره لزوم اتحاد داخلی نیروها در درون کشور گفت: در طول این چهل سال اینطور بوده که هروقت دشمن به اساس انقلاب حمله کرده و هدف قرار داده همه گروه‌های سیاسی و مردم متحد شده‌اند و در مقابل آن دشمن ایستاده‌اند و از اساس انقلاب خود دفاع کرده‌اند. ممکن است که اختلافات فکری و سلیقه‌ای وجود داشه باشد ولی در مقابل حفظ انقلاب اسلامی همه متحد و یکصدا هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مجلس طرحی برای مقابله با آمریکا دارد و آیا قوانین قبلی به جریان می‌افتد؟، گفت: قوانین باید اجرا می‌شده و شده است و تا حد خوبی هم اجرا شده و امروز هم به احتمال قوی یک طرح دو فوریتی یا سه فوریتی در این زمینه مطرح شده و قاعدتا به تصویب می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز