خبرگزاری کار ایران

احمد سالک در تذکر شفاهی:

اقدام آمریکا اعلام رسمی جنگ با ایران است/ تا انقلاب هست،‌ سپاه هم خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۲۰۴

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا با تحریم سپاه پاسداران اعلام جنگ رسمی با جمهوری اسلامی ایران کرده است و باید بداند سربازانش در منطقه امنیت ندارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ احمد سالک در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در واکنش به قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی گفت: ما به اصولی در نظام جمهوری اسلامی ایران متکی هستیم که چکیده آن می‌گوید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نخستین روزهای انقلاب برای نگهداری و حفظ انقلاب تشکیل شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا و اسرائیل و جهان بدانند اگر دیروز دو قطبی شرق و غرب بود، امروز دوقطبی اسلام و کفار است و باید به یاد داشته باشند که اسلام پیروز است.

وی تاکید کرد: جهانیان،‌ آمریکا و اسرائیل بدانند تا انقلاب هست،‌ سپاه هست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده مدتی افتخار حضور در سپاه را داشتم،‌ ۸ سال در جبهه بودم و مشاهده کردم که سبزپوشان سپاه و نیروهای مسلح چه کردند. ملت ایران پشتیبان سبزپوشان سپاه هستند.

وی خطاب به رئیس‌جمهور ایالات متحده گفت: آقای ترامپ و سران سلطه اگر فکر می‌کنید در روز پاسدار،‌ سپاه پاسداران را  تحریم کرده‌اید که یک دوقطبی بین نیروهای مسلح ایران به وجود بیاورید، یک غلط بزرگ است و کور خوانده‌اید. 

سالک خاطرنشان کرد: همه نیروهای مسلح و مردم پشتیبان سپاه پاسداران است. 

به گفته وی لابی صهیونیسم بین‌المللی آمریکا را هدایت می‌کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا با این اقدام خود اعلام جنگ رسمی با جمهوری اسلامی ایران کرده است و باید بداند از این به بعد سربازانش در منطقه امنیت ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز