خبرگزاری کار ایران

اکبری تشریح کرد؛

جزئیات حضور حجتی در جلسه امروز کمیسیون کشاورزی/ خوزستان بیشترین میزان خسارت سیل را به خود اختصاص داده است

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۰۴۴

یک عضو کمیسیون کشاورزی گفت: پس از طرح مسائلی کلی دررابطه با حوزه کشاورزی و منابع طبیعی از سوی وزیر مطرح شد، موضوعاتی ازجمله میزان خسارات مناطق سیل‌زده، نحوه جبران خسارات و لزوم هماهنگی‌ها جهت خدمت‌ رسانی موثر به مردم از سوی اعضای وزارت‌خانه و اعضای کمیسیون بحث و بررسی شد.

علی اکبری نمایند مردم شیراز در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره جلسه عصر امروز کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: جلسه امروز کمیسیون کشاورزی با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و معاونان وی برگزار شد و درباره موضوعات مربوط به سیل بررسی‌هایی صورت گرفت.

وی تاکید کرد: پس از طرح مسائلی کلی در رابطه با حوزه کشاورزی و منابع طبیعی که از سوی وزیر مطرح شد، موضوعاتی از جمله میزان خسارات مناطق سیل‌زده، درباره نحوه جبران خسارات و لزوم هماهنگی‌ها جهت خدمت‌‌رسانی موثر به مردم از سوی اعضای وزارت‌خانه و اعضای کمیسیون بحث و بررسی شد.

این عضو کمیسیون کشاورزی گفت: در جلسه کمیسیون مطرح شد که تا دو روز گذشته استان گلستان بیشترین میزان خسارت را متحمل شده بود اما الان دو روز است که خوزستان بیشترین میزان خسارت را به خود اختصاص داده است. علاوه بر این میزان خسارات دیگر استان‌ها هم کم نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز