خبرگزاری کار ایران

بادامچیان:

آمریکا خودش حامی تروریست‌ها در سوریه است

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۹۹۳

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: امریکا خود حامی تروریست‌ها در سوریه است و به نظرم دوران امریکا پایان یافته است.

به گزارش ایلنا، اسدالله بادامچیان در حاشیه مراسم ترحیم سید محمود محتشمی‌پور در جمع خبرنگاران درباره اقدام احتمالی امریکا برای قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی گفت: وقتی رئیس‌‌جمهور ناشی امریکا می‌گوید بلندی‌‌‌‌های جولان که توسط اسرائیل اشغال شده را به این رژیم واگذار می‌کنم، باید به او گفت تو چکاره‌‌ای؟ تو مگر سازمان ملل هستی؟ البته نمی‌‌دانم، ترامپ شاید هم ناشی نباشد و برای برخی کارهای دیگر خل‌‌بازی درمی‌‌آورد.

وی با بیان اینکه وقتی رئیس‌‌جمهور امریکا ترامپ است، آیا دیگر حرف این آدم ارزشی هم دارد؟ اظهار داشت: اینکه امریکا در برجام حاضر می‌شود و بعد زیر حرفش می‌‌‌زند، آیا حرف‌های دیگر مسئولانش اعتباری دارد که بگوید سپاه مقدس پاسداران تروریست است؟

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: امریکا خود حامی تروریست‌ها در سوریه است و به نظرم دوران امریکا پایان یافته است.

بادامچیان درباره تاثیر این اقدام احتمالی در تصویب لوایح FATF تصریح کرد: خیر؛ انقلاب اسلامی آنچه رهبرش و ملتش می‌خواهد و مصلحت نظامش باشد، انجام می‌‌‌دهد. ان‌شاءالله امسال هم تدابیری اندیشیده می‌شود که مشکلات رفع شوند و برخی‌‌ها اشکالاتشان را رفع می‌کنند تا همه باهم کار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز