خبرگزاری کار ایران

وزیر دادگستری مطرح کرد؛

اثربخشی فعالیت‌های سازمان تعزیرات حکومتی در سال ۹۷

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۹۹۱

وزیر دادگستری اقدامات و فعالیت‌های سازمان‌ تعزیرات حکومتی در سال ۹۷ را کیفی و اثربخش عنوان کرد.

به گزارش ایلنا،‌ سیدعلیرضا آوایی در دیدار با مدیران سازمان تعزیرات حکومتی ضمن تشکر از رییس این سازمان برای فعالیت‌های خوب و هدفمند در بهبود فعالیت‌های سازمان‌تعزیرات در دو سال گذشته، گفت: حضور و فعالیت های سازمان تعزیرات در سال ۹۷ حضور موثر، دلگرم کننده و چشمگیری بود.
وی افزود: در سال جاری نیز توجه به دغدغه‌ها و توقعات مردم از سازمان‌تعزیرات باید مدنظر قرار گیرد.
آوایی اظهار داشت: ارتباط خوب سازمان‌تعزیرات باقوه قضاییه، بدنه دولت و مجلس شورای اسلامی ارتباطی موثر و مناسب است.
وزیر دادگستری در خاتمه، رسیدگی ها در سازمان‌ تعزیرات را متقن و همراه با در نظر گرفتن حقوق متخلفین و متهمین عنوان کرد و تاکید کرد باید بر این موارد توجه بیشتری صورت گیرد.

پیش از سخنان وزیر دادگستری، جمال انصاری در تشریح عملکرد این سازمان گفت: سازمان‌ در سال ۹۷ عملکرد و حضور کیفی در مراکز تصمیم‌ساز داشته است.

وی در مورد اقدامات انجام شده در مورد تشکیلات و چابک سازی سازمانی به اصلاحات آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: با اقدامات انجام شده، کیفیت رسیدگی به پرونده ها و ارتباطات مردمی رشد محسوسی داشته است.

انصاری تاکید کرد: مطالبه گری برون و درون سازمانی و مشکلات مردمی سرلوحه کار ما در سال ۹۸ است.

وی افزود: ضریب حضور سازمان و اقناع درخواستهای مردمی اولویت کاری ما در سال رونق تولید است.

انصاری اقدامات سال ۹۷ و بخشی از فعالیت های سال ۹۶ در چابک سازی سازمانی خصوصا در سرعت و کیفیت بخشی به رسیدگی‌ها را اقدامات خوبی عنوان کرد و گفت: اگر این روند در سال ۹۸ ادامه پیدا کند با همکاری وزیر محترم دادگستری و ظرفیت های هیات محترم دولت و مراکز تصمیم ساز نیازمند بروز رسانی قوانین‌هستیم و سال جاری را سال کارآمدی و بروز رسانی قوانین‌می دانیم که امیدواریم باهمکاری مجلس شورای اسلامی این‌مهم‌محقق شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز