خبرگزاری کار ایران

در دیدار لاریجانی با معاون رئیس مجلس آلمان مطرح شد؛

ایران تمام تلاش خود را برای حذف تروریسم از منطقه انجام می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۹۷۸

رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) با معاون رئیس مجلس آلمان دیدار و بر ضرورت پاکسازی منطقه از تروریسم و بازگشت صلح و آرامش به خاورمیانه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا،‌ علی لاریجانی صبح امروز (دوشنبه ۱۹ فروردین) در حاشیه اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) با کلودیا گوهرت معاون رئیس مجلس آلمان دیدار و گفت وگو کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با اشاره به روابط دیرینه ایران و آلمان در حوزه های اقتصادی و سیاسی، بر اهمیت گسترش روابط بین دو کشور تاکید کرد.

وی با اشاره به ضرورت پاکسازی منطقه از تروریسم و گروه های تروریستی عنوان کرد: ایران تمام تلاش خود را برای حذف تروریسم از منطقه انجام می‌دهد و در این زمینه ضرورت دارد که تامین مالی تروریسم صورت نگیرد و کشورهایی که داعیه دفاع از حقوق بشر را دارند، نسبت به تامین مالی تروریسم نتوانند اقدامی انجام دهند.

لاریجانی از اینکه آمریکا در برابر کمک های انسان دوستانه سایر کشورها به مردم سیل زده ایران مشکل ایجاد کرد، ابراز تاسف کرد و گفت: متاسفانه آمریکا جلوی کمک های صلیب سرخ به مردم سیل زده ایران را گرفت و این اقدام از کشوری که ادعای دفاع از حقوق بشر دارد، تکرار شد.

معاون رئیس مجلس آلمان نیز در این دیدار ضمن ابراز همدردی با دولت و ملت ایران به علت حادثه اخیر سیل در کشورمان اظهار کرد: ایران نقش بسیار مهمی در منطقه دارد و با توجه به نفوذ ایران در منطقه ضرورت دارد که ایران در بازسازی مناطقی که تحت حملات تروریستی قرار گرفته از جمله سوریه، نقشی محوری ایفا کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز