خبرگزاری کار ایران

کاظم‌نسب در گفت‌وگو با ایلنا:

مناطق سیل‌زده نیازمند اقدامات عملیاتی هستند/ با بازدید‌های بی‌ثمر فقط وقت مسئولان استان گرفته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۸۶۷

عضو مجمع نمایندگان خوزستان گفت: متاسفانه هر روز بر فشار مردم افزوده می‌شود و آنها در این مرحله نیاز به امکانات اولیه از جمله چادر دارند. استان نیازمند اقدامات عملیاتی است؛ متولیانی که هر روز جهت بازدید به استان مراجعه می‌کنند باید وارد عمل شوند و به داد مردم خوزستان برسند.

جواد کاظم‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا با انتقاد از روند امدادرسانی به مناطق سیل‌زده استان خوزستان گفت: شرایط شهر اهواز و همچنین سایر شهرهای استان خوزستان به هیچ عنوان مطلوب نیست. 

وی ادامه داد: مسیر اندیمشک به اهواز بسته شده و در نتیجه از آن طریق دیگر کمکی وارد استان نمی‌شود و مناطق سیل‌زده برای کنترل سیلاب‌ها به ماشین‌های سنگین همچون لودر نیاز دارند. 

کاظم‌نسب افزود: متاسفانه هر روز بر فشار مردم افزوده می‌شود و آنها در این مرحله نیاز به امکانات اولیه از جمله چادر دارند. استان نیازمند اقدامات عملیاتی است؛ متولیانی که هر روز جهت بازدید به استان مراجعه می‌کنند باید وارد عمل شوند و به داد مردم خوزستان برسند.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفرهای متعدد مسئولان به استان‍‌های سیل‌زده گفت: ما امروز نیازمند عمل مسئولان هستیم؛ بازدیدهای بی‌ثمر و هر روزه تنها وقت مسئولان استان را می‌گیرد. 

وی همچنین در خصوص خبرهای منتشر شده مبنی بر شکستن سیل‌بند شهر شیبان از توابع شهرستان باوی اهواز نیز گفت: در خصوص مساله تخریب سیل‌بند در حال حاضر خطری شهر را تهدید نمی‌کند و مسئولین شهر در حال ترمیم سیل‌بند هستند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز