خبرگزاری کار ایران

صالحی در کمیسیون امنیت ملی:

صنعت هسته‌ای کشور در جایگاه طراحی قرار گرفته است

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۴۹۱

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: صالحی رصد و پیشرفت فنی در حوزه هسته‌ای را یکی از وظایف سازمان انرژی اتمی برشمرد که بخشی از پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور در صنعت هسته‌ای رخ داده است.

علی نجفی خوشرودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی با حضور علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی برای بررسی آخرین وضعیت فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: ایشان در این جلسه گزارشی از اقدامات، طرح‌ها و برنامه‌های این سازمان ارائه و تاکید کرد چالش هسته‌ای غرب علیه ایران فرصت بی‌بدیلی برای صنعت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماد اقتدار ایجاد کرده است این فرصت آن است که صنعت هسته‌ای کشور در جایگاه طراحی قرار گرفته است.

نجفی ادامه داد: آقای صالحی رصد و پیشرفت فنی در حوزه هسته‌ای را یکی از وظایف سازمان انرژی اتمی دانست که بخشی از پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور در صنعت هسته‌ای رخ داده است. ایشان از برخی القائات در خصوص هزینه‌های سنگین فعالیت‌های هسته‌ای انتقاد کرد و ضمن رد آن به تبیین ارزش افزوده صنعت هسته‌ای کشور پرداخت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حمایت مجلس از توسعه صنعت هسته‌ای، ضرورت تبیین دستاوردهای صنعت هسته‌ای برای مردم، اهمیت نمادین روز ۲۰ فروردین به عنوان روز فناوری هسته‌ای و محرک فعالیت‌های سازمان انرژی هسته‌ای و همچنین رونمایی از دستاوردهای جدید در کشور و فعالیت در صنعت هسته‌ای برخی کشورهای منطقه را از دیگر موارد مطروحه در این نشست عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز