خبرگزاری کار ایران

ساری در صحن علنی مجلس:

رئیس‌جمهور امکانات را به سمت استان خوزستان گسیل کند/ ماشین‌آلات به اندازه کافی در مناطق سیل‌زده وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۲۷۱

نماینده اهواز گفت: در کنار منطقه هورالعظیم تاسیسات نفتی ما وجود دارد. در جلسه‌ای با حضور وزیر نیرو شرکتی از هلند به ایران آمد اما برای حل این نوع مشکلات حاضر نشدند حتی آن سوی رودخانه را در اختیار آنها قرار دهند. از رئیس جمهور می‌خواهم که امکانات را به سمت استان گسیل کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی ساری در صحن علنی مجلس گفت: مناطقی از استان خوزستان وجود دارد که هنوز زیر آب نرفته است اما در معرض سیل قرار دارد. ما برای جلوگیری از بروز سیل به این مناطق، نیازمند ماشین‌آلات سنگین هستیم. ۵۰ درصد این مناطق کنار بستر رودخانه‌ها هستند اما ماشین‌آلات به اندازه کافی وجود ندارد.

وی با طرح این سوال که آیا تهیه ماشین‌آلات سنگین کار سختی است، گفت: اگر این‌چنین است چرا در سفر رئیس‌جمهور اعلام نکردید؟ چرا در حضور معاون اول اعلام نکردید؟ از رئیس‌جمهور می‌پرسم که چرا رهاسازی آب تا اسفندماه انجام نشده است؟

وی ادامه داد: در کنار منطقه هورالعظیم تاسیسات نفتی ما وجود دارد. در جلسه‌ای با حضور وزیر نیرو شرکتی از هلند به ایران آمد اما برای حل این نوع مشکلات حاضر نشدند حتی آن سوی رودخانه را در اختیار آنها قرار دهند. از رئیس جمهور می‌خواهم که امکانات را به سمت استان گسیل کند.

ساری گفت: آیا می‌دانید چرا شهرهای حمیدیه و چند شهر دیگر با دولت همکاری نمی‌کنند؟ چون زمانی دولت اعلام کرد که ما کمک‌رسانی می‌کنیم اما در این بخش به طور مطلوب اقدامی انجام نشد. لذا دیگر جرأت نمی‌کنند از مناطق خود خارج شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز