خبرگزاری کار ایران

مهرداد لاهوتی:

پشت تولیدات چای مافیای بزرگی خوابیده است/اقدام متقابلی را علیه آمریکا با قید دوفوریت انجام می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۲۵۲

نماینده لنگرود گفت: پشت این تولیدات چای مافیای بزرگی خوابیده که نمی‌خواهم به آن بپردازم چرا که اول سال است و نمی‌خواهم کام ملت و شما را تلخ کنم، تعرفه واردات باید به ۴۰ درصد برسد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا مهرداد لاهوتی امروز در صحن علنی مجلس در نطق میان دستور خود گفت: حوادث اخیر ناشی از سیل ملت ایران را نگران کرده است پیشنهاد من این است که ما فرصت کافی برای پرداختن به علل بروز این حادثه را داریم اما الان همه مردم، ارتش،‌ سپاه و دولت باید دست به دست هم بدهیم تا مردم از این گرفتاری نجات پیدا کنند.

وی تاکید کرد: بنده اقدام اخیر آمریکایی‌ها در راستای اقداماتی که انجام داده‌اند را محکوم می‌کنم. نقش سپاه طبق قانون اساسی نقش نگهبانی از دستاوردهای انقلاب است و آمریکا باید بداند که سپاه از دستاوردهای انقلاب حمایت می‌کند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی خاطرنشان کرد: این آمریکایی‌ها و سازمان سیا و موساد تروریست هستند که آثار جنایاتشان در کشورها وجود دارد ما ۱۷ هزار شهید ترور داریم آمریکا هواپیمای ما را زد و به فرمانده خود مدال افتخار داد. ما اقدام متقابلی را با قید دو فوریت انجام می‌دهیم تا هیات حاکمه آ‌مریکا از اقدام خود پشیمان شود.

لاهوتی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: الان فصل برداشت چای است و هر هکتار چای با مقدار ۵، ۶ میلیون تومان تضمینی برای ادامه تولید وجود ندارد، وزارت جهاد کشاورزی باید مکلف شود ارز ۴۲۰۰ تومانی را برای چای حذف کند من حتی نمی‌خواهم بگویم که یارانه اختصاص دهید.

وی ادامه داد: پشت این تولیدات چای مافیای بزرگی خوابیده که نمی‌خواهم به آن بپردازم چرا که اول سال است و نمی‌خواهم کام ملت و شما را تلخ کنم، تعرفه واردات باید به ۴۰ درصد برسد.

این نماینده مجلس عنوان کرد: در منطقه ما واگذاری‌هایی صورت گرفته اما مگر می‌شود واگذاری انجام شود و مسئولان منطقه در جریان نباشند. از دستگاه قضایی و سازمان بازرسی و وزارت اطلاعات خواهش می‌کنم قراردادهایی را که بعضی گرفته‌اند و کاری نکرده‌اند لغو شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز