خبرگزاری کار ایران

رییس کل دادگستری لرستان:

رونق تولید می‌تواند مشکلات و معضلات ناشی از تحریم را رفع کند

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۹۱۷

رییس کل دادگستری استان لرستان گفت: توجه به تولیدات داخلی و رونق تولید می‌تواند در شرایط امروز جامعه بسیاری از مشکلات و معضلات ناشی از تحریم را رفع کند.

به گزارش ایلنا، جعفر بدری در جلسه شورای قضایی استان گفت: پژوهشگران، فرهیختگان و صاحب نظران باید در حوزه رفع موانع تولید و چگونگی افزایش رونق تولیدات داخلی در کشور هم افزایی و برنامه ریزی علمی داشته باشند و در این بخش با همدلی و هم افزایی نسبت به منویات رهبر انقلاب در خصوص شعار سال برنامه‌ریزی کنندو به این مهم جامه عمل بپوشانند.

این مقام ارشد قضایی افزود: شفافیت یکی از محورهای است که باید به آن توجه ویژه کرد چرا که سیستم‌های اطلاعاتی شفاف جلوی رانت‌های نهفته را می‌گیرد و نقش محوری بانکهای دولتی و خصوصی در چرخش هدفمند رونق تولید صدچندان است.

رییس شورای قضایی لرستان سپس خاطر نشان نمود: تولید باید در همه ارکان تبدیل به اولویت شود؛ نمی شود تزریق نقدینگی در کشور باشد ولی در آن تولید اولویت اول نباشد و بعد انتظار رونق تولید داشت، فرهنگ کارآفرینی توسط رسانه‌های ارتباط جمعی بایستی اولویت اصحاب رسانه باشد.

جعفر بدری سپس اظهار داشت: امیدواریم با رونق تولید، زمینه برای استفاده از کالای ساخت داخل و حمایت از تولید ایرانی ارتقا پیدا کند زیرا این مسایل مانند یک زنجیره به هم پیوسته می توانند به رشد اقتصادی کشور منجر شوند.

وی در پایان افزود: ابلاغیه و دستورالعمل اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر انقلاب با توجه به شرایط امروز ایران اسلامی و با وجود تحریم‌های ظالمانه برنامه‌ریزی شده است و بخشی از موضوع مهم این دستورالعمل توجه به تولیدات داخلی و رونق تولید است که می‌تواند در شرایط امروز جامعه بسیاری از مشکلات و معضلات ناشی از تحریم را رفع کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز